Znak kolejowy D1 Stój
Opis
Tarcza zatrzymania D1 Stój
Dane techniczne:
- Wymiary: 860x400 mm
- Materiał: Blacha stalowa o grubości 1,25 mm, z zaginanymi krawędziami
- Kolor: Czerwony z białą obwódką
- Odblaskowość: Folia odblaskowa pierwszej generacji
Tarcza D1 ma istotne zastosowanie w ruchu kolejowym - jej głównym zadaniem jest nakazanie zatrzymania się pociągu przed jej umiejscowieniem. Umieszczana jest na odległość 200 metrów przed przenośną tarczą ostrzegawczą D0, która informuje o zbliżającym się miejscu wymagającym zatrzymania. Tarcza D1 jest najczęściej wykorzystywana w sytuacjach takich jak awarie sygnalizatorów lub semaforów, zamknięcia toru lub bocznicy, remonty lub tymczasowe zawieszenie eksploatacji toru z powodu złego stanu technicznego.
W celu zapewnienia widoczności tarczy w nocy, nad nią zaświeca się czerwoną latarnię sygnałową, chyba że tarcza jest wykonana z elementów odblaskowych, które także gwarantują widoczność nawet w ciemności. Tarcza Kolejowa D1 "Stój" to niezwykle istotny znak ostrzegawczy na torach kolejowych, zapewniający bezpieczeństwo i prawidłowe zarządzanie ruchem kolejowym w sytuacjach wymagających tymczasowego zawieszenia eksploatacji toru. Solidna konstrukcja, folia odblaskowa i opcjonalna czerwona latarnia nocna stanowią kluczowe elementy, które wpływają na skuteczne działanie tarczy w ciągu całej doby.
Posiadamy w ofercie wszystkie znaki kolejowe. Jesteś zainteresowany wyślij zapytane, odpowiemy.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Przepisy (2)