Znak uzupełniający F-6 1200x900 mm 1 generacja WZÓR
Znak uzupełniający F-6 1200x900 mm z licem 1 generacji
Bez uchwytów montażowych tablicę do słupka.
Lico folia odblaskowa - 1 generacji
Podkład znaku wykonany z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego.
Uwaga !
Cena dotyczy tablicy o wymiarze 1200x900 mm.
Tablice drogowe F wykonywane są wg indywidualnych projektów ich cena uzależniona jest od wymiaru.
Znak F-6 „znak uprzedzający o zakazie, umieszczany przed skrzyżowaniem” stosuje się w celu poinformowania uczestników ruchu, że wjazd wszystkich lub niektórych pojazdów jest zabroniony począwszy od skrzyżowania.
Na znaku F-6 należy przedstawić schematyczny układ skrzyżowania, umieszczając odpowiedni znak zakazu na strzałce symbolizującej drogę, na której zakaz obowiązuje. Zasady umieszczania znaku zakazu na znaku F-6 są takie same, jak określono dla znaku F-5.
Znak F-6 umieszcza się w takiej odległości przed skrzyżowaniem, jaką określono dla znaków ostrzegawczych.
Jeżeli przed skrzyżowaniem znajduje się tablica przed drogowskazowa, to na niej umieszcza się odpowiedni znak zakazu, nie stosując znaku F-6.
W razie potrzeby uprzedzenia o niebezpieczeństwie występującym bezpośrednio za skrzyżowaniem stosuje się znak F-6a, umieszczając na tarczy znaku odpowiedni znak ostrzegawczy, np. A-9, A-22, w sposób analogiczny jak znak zakazu.
Dopuszcza się zastosowanie znaku F-6 jako uprzedzającego o nakazie używania łańcuchów przeciw poślizgowych lub jako uprzedzającego o znaku informacyjnym, z którego wynika zakaz wjazdu określonych rodzajów pojazdów np. znak D-7.
D-28 mały, średni 600x750 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Restauracja
D-28 mały, średni 600x750 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Restauracja
Wielkość znaku: 600x750 mm - mały/średni
Folia odblaskowa 2 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
Łańcuch stalowy gr. 5 mm ocynkowany lakierowany proszkowo na kolor czerwony
Łańcuch stalowy gr. 5 mm ocynkowany lakierowany proszkowo na kolor czerwony
Łańcuch stalowy ocynkowany, lakierowany proszkowo na czerwony
Grubość pręta 5 mm
cena za mb
Słupek elastyczny z poliuretanu pomarańczowy, wys.750 mm PREMIUM
Słupek elastyczny z poliuretanu -Elastyczny, odblaskowy słupek, który może odchylić się o 360° i samodzielnie powrócić do prawidłowej pozycji.
Lampa solarna LS-PDP-4 54W na przejście dla pieszych
Lampa solarna na przejście dla pieszych LS-PDP-4, 54W
Podświetlenie przejścia ze stałą mocą.
Kompletna lampa składając się z:
- Panel / panele + okablowanie 2 X 160-180W (SZEREGOWO) - 2 AKUMULATORY (SZEREGOWO)
- Sterownik + elementy montażowe: PWM 20A
- Słup + konstrukcja do paneli: wys. 6 M. / Fi 133 MM / 2 CZĘŚCIOWY na 2 PANELE 160-180W
- Fundament betonowy : 120x43x43 mm
- Akumulator w obudowie ziemnej + okablowanie: 2 szt. x 100 Ah
- Oprawa: dedykowana na przejście dla pieszych- diody LED kierunkowe 54 W (Opcja: 36 W)
B-15 zakaz wjazdu pojazdów o szerokości ponad ... m fi 800 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
B-15 Znak drogowy: "zakaz wjazdu pojazdów o szerokości ponad ... m" fi 800 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: Ø 800 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
A-31 niebezpieczne pobocze 900 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
A-31 "niebezpieczne pobocze" 900 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: 900 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
A-11a + B-33 + T-1 rozmiar średni 1 typ zestaw znaków do oznakowania progu zwalniającego
Zestaw znaków do oznakowania progu zwalniającego lub podrzutowego A-11a + B-33 + T-1 rozmiar średni 1 TYP
Odbojnica słupowa przykręcana Ø76,1 h600
Odbojnica słupowa wykonana z rury stalowej grubościennej o średnicy 76,1mm. Staranny sposób wykonania z zachowaniem norm zapewnia wysoką trwałość materiałów i odporność zarówno na uszkodzenia mechaniczne jak i na korozję. Zwieńczenie odbojnicy jest trwale zaślepione przyspawanym elementem stalowym. Podstawa o wymiarach 120x120mm wykonana została z blachy grubości 8mm i wyposażona jest 4 otwory montażowe o średnicy 12,5mm. Odbojnica jest lakierowana proszkowo na kolor żółty (RAL 1003). Czarne pasy wykonane są z folii odblaskowej pierwszej generacji. Odbojnica znajdzie zastosowanie m. in. na parkingach, w magazynach, oraz rampach podjazdowych.
B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach fi 900 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
B-1 Znak drogowy: "zakaz ruchu w obu kierunkach" fi 900 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku 900 mm - duży (D)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
Znak informacyjny "D" mały, średni 600x750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
Znak informacyjny "D" mały, średni 600x750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: 600x750 mm - mały/średni
Folia odblaskowa 1 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
Znak informacyjny "D" 600x300 1 TYP + 2 uchwyt w kpl.
Znak drogowy informacyjny „D” 600x300 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: 600x300 mm - mały, średni
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
Znaki posiadają certyfikat CE
B-36 zakaz zatrzymywania się fi 600 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl.
B-36 Znak drogowy: "zakaz zatrzymywania się" fi 600 mm 2 typ (lico z folii odblaskowej 2 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: Ø 600 mm - mały (M)
Lico z folii odblaskowej 2 generacji
Pachołek drogowy PCV miękki 75 cm odblaskowy G/H U-23b
Pachołek drogowy PCV miękki 75 cm odblaskowy GH
materiał - PVC
waga – 3 kg
podstawa – 34 x 34 cm
otwór na górze stożka – fi 3,8 cm
2 pasy odblaskowe białe o wysokości 10 cm
56,69 zł
Cena netto: 46,09 zł
Próg podrzutowy Slowly 7 500x500x70 czarny
Próg podrzutowy U-17 Slowly 7 500x500x70 mm czarny
Próg podrzutowy jest jedną z najskuteczniejszych metod uspokojenia ruchu na terenach osiedli mieszkaniowych, przy centrach handlowych, szkołach, parkingach. Charakteryzuje go prosty i szybki montaż oraz duża wytrzymałość.
N2W3A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb cor-ten
Bariera ochronna N2W3A rozstaw słupka co 2 mb Cor-ten
COR-TEN stal o podwyższonej odporności na warunki atmosferyczne – rodzaj stali niskostopowej, na powierzchni której po wystawieniu na działanie czynników atmosferycznych samoczynnie pojawia się powłoka ochronna przypominająca rdzę. Nie jest całkowicie odporna na wodę, i jeśli gromadzi się ona np. w zagłębieniach, stal ta może ulec korozji.
Cena dotyczy 1 metra bieżącego ze słupkiem C-100 montowanym co 2 mb.
Skrajna drogowa bariera ochronna PASS+CO, zgodna z normą PN-EN 1317
Parametry bariery:
Poziom powstrzymywania: normalne N2,
Poziomy szerokości pracującej: W3,
Poziomy intensywności zderzenia: A.
Specyfikacja techniczna:
Stal S355JR, S235JR,a
Bariera nie ocynkowana.
Prowadnica typu B (podstawowa długość L-4300 mm),
Słupek C-100 x 60, H-1700 mm,
Podkładka stykowa M16 40 x 5 x 115 mm,
Śruby:
według ISO
- M16x27 ISO 4032; klasa 4.6
- M16x45 ISO 4032 ; klasa 8.8
Nakrętki według EN ISO 4032
Podkładki według EN ISO 7091
Waga: 17,01 kg /mb,
Przebadana na długości odcinka 48 mb.
Bariera energochłonna.
Warunki dopuszczalności stosowania drogowych barier ochronnych
Na drogach krajowych dopuszcza się stosowanie barier ochronnych, które spełniają wymagania normy PN-EN 1317, co musi być udokumentowane odpowiednimi sprawozdaniami z badań zderzeniowych. Bariery ochronne stosowane na drogach krajowych powinny być identyczne w każdym aspekcie z tymi, które przeszły pomyślnie badania zderzeniowe i są oznakowane „CE” albo znakiem budowlanym.
Klasyfikacja barier w PN-EN 1317
Norma PN-EN 1317 klasyfikuje bariery ochronne według klas działania na podstawie następujących cech funkcjonalnych barier:
1) poziomu powstrzymywania;
2) odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą;
3) poziomu intensywności zderzenia.
Poziom powstrzymywania jest to zdolność bariery do powstrzymywania uderzającego w nią pojazdu. Poziomy powstrzymywania określane są na podstawie badań zderzeniowych i dzielą się na:
- małe: T1, T2, T3 (przeznaczone tylko do tymczasowych barier ochronnych);
- normalne: N1, N2;
- podwyższone: H1, H2, H3;
- bardzo wysokie: H4a, H4b.
Szerokość pracująca jest to odległość między boczną powierzchnią czołową bariery od strony ruchu przed zderzeniem, a maksymalnym dynamicznym bocznym położeniem jakiejkolwiek większej części systemu. Szerokość pracująca jest miarą odkształcenia bariery. Zgodnie z normą PN-EN 1317 klasyfikacja szerokości pracujących przedstawia się następująco:
Poziomy szerokości pracującej
Klasy poziomów szerokości pracującej |
Poziomy szerokości pracującej (m) |
W1 |
W ≤ 0,6 m |
W2 |
W ≤ 0,8 m |
W3 |
W ≤ 1,0 m |
W4 |
W ≤ 1,3 m |
W5 |
W ≤ 1,7 m |
W6 |
W ≤ 2,1 m |
W7 |
W ≤ 2,5 m |
W8 |
W ≤ 3,5 m |
Poziom intensywności zderzenia jest to parametr odzwierciedlający oddziaływanie zderzenia na osoby znajdujące się w pojeździe (określany jako A, B lub C) oceniany wskaźnikami ASI, THIV i PHD, których wartości podane są w poniższej tabeli.
Poziomy intensywności zderzenia
Poziom |
Wskaźnik |
Teoretyczna |
Opóźnienie głowy |
A |
≤ 1,0 |
≤ 33 |
≤ 20 |
B |
1,0 < ASI ≤ 1,4 |
≤ 33 |
≤ 20 |
C |
1,4 < ASI ≤ 1,9 |
≤ 33 |
≤ 20 |
ASI - wskaźnik intensywności przyśpieszenia
ASI jest wielkością bezwymiarową obliczaną zgodnie z normą PN-EN 1317. Maksymalna wartość ASI jest uważana za miarę ciężkości wypadku pasażerów w uderzającym w przeszkodę pojeździe. ASI jest jednym z najważniejszych parametrów barier ochronnych.
THIV - teoretyczna prędkość głowy w czasie zderzenia
Jest to wartość teoretycznej prędkości uderzenia głowy osoby przebywającej w pojeździe w powierzchnię wewnątrz pojazdu na skutek uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z normą PN-EN 1317, wyrażona w km/h.
PHD - opóźnienie głowy po zderzeniu
Jest to wartość opóźnienia, jakiej doznaje głowa osoby znajdującej się w pojeździe w momencie uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z warunkami określonymi w normie PN-EN 1317, wyrażona w jednostkach przyspieszenia ziemskiego (g). Maksymalna wartość opóźnienia nie może przekroczyć 20g.
Bariera PCV L-2000 Oxford odblaskowa do wygrodzeń czasowych
Bariera PCV L-2000 odblaskowa do wygrodzeń czasowych
Bariera przenośna do wygradzania robót drogowych lub budowlanych wykonana z tworzyw sztucznych.
Wymiary:
- długość 2000 mm
- wysokość 1000 mm
- grubość 55 mm
- waga 15 kg
Wymiary odblasku: 1250x150 mm
Podstawy recyklingowe obrotowe
T-14a 2 typ z uchwytami 600x750
Tabliczka T-14a folia odblaskowa 2 typu Tabliczka umieszczona pod znakiem A-30 wskazuje miejsce częstych wypadków o charakterze wskazanym na tabliczce. Podkłady tabliczek pod znaki drogowe wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm podwójn...
Lampa hybrydowa LH-PDP-2 54W solarno - wiatrowa na przejście dla pieszych
Lampa hybrydowa solarno - wiatrowa na przejście dla pieszych – model LH-PDP-2, 54W
Inteligentne rozświetlenie po wykryciu pieszego.
Lampa hybrydowa solarno - wiatrowa na przejście dla pieszych – model LH-PDP-2, 54W
Inteligentne rozświetlenie po wykryciu pieszego.
Kompletna lampa składając się z:
- Panel / panele + okablowanie 2X 180/190/200W (SZEREGOWO) -
- Sterownik + elementy montażowe: PWM 20A
- Słup + konstrukcja do paneli: wys. 6 M. / 133 MM / 2 częściowy / 2 panele180-200W
- Fundament betonowy : 120x43x43 mm
- Akumulator w obudowie ziemnej + okablowanie: 1 szt. x 100 Ah
- Oprawa: dedykowana na przejście dla pieszych- diody LED kierunkowe 54W na życzenie 36W
- Turbina wiatrowa: 100W 12V
Specyfikacja techniczna:
Słup:
- wysokość 6 m,
- wysokość całkowita z panelami solarnymi i turbiną – 7,5 mb
- długość wysięgnika 1,2 – 2,5 mb,
- grubość ścianki 4,5 mm,
- zabezpieczenie antykorozyjne – ocynk ogniowy,
Fundament:
- betonowy prefabrykowany 100/43/43,
Źródło światła:
- oprawa soczewkowa skupiająca,
- barwa światła biała zimna 6000 K,
- moc oprawy LED 54W, 5400 lumenów,
- kąt rozproszenia wiązki światła 60 stopni,
- wodoszczelność IP67,
Turbina wiatrowa: 100 W
Panel fotowoltaiczny: 1 x 200 W
Akumulator żelowy:
- o pojemności 100 Ah, montowany na słupie w hermetycznej obudowie,
Sterowanie:
- zautomatyzowany programowalny kontroler elektroniczny sterujący układem typu PWM z komunikacją wi-fi z drugą lampą, montowany hermetycznej obudowie zainstalowanej na słupie,
Sposób włączania / wyłączania:
- czujnik zmierzchowy,
Sposób programowania:
- ze smartfona poprzez wi-fi,
Czas pracy lampy: do 15 godzin
Czas autonomii: (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy bardzo niesprzyjającej pogodzie) 11 dni
Układ zasilania: 12 V,
Warunki pracy dla całej lampy: od -25/+50 stopni C
Lampa przystosowana do montażu znaków aktywnych D-6, D-6a, D-6b jaki inteligentny system.
Lampy używane do tworzenia bezpiecznych przejść dla pieszych, doświetlają asymetrycznie przejście dla pieszych.
Lampa solarna to energooszczędne rozwiązanie stosowane jako niezależny element bez konieczności doprowadzenia energii elektrycznej. Dzięki wykorzystaniu wysokiej klasy paneli fotowoltaicznych, w ciągu dnia efektywnie ładują wbudowane baterie, z których prąd pobierany jest do rozświetlania otoczenia po zmroku.
Taką technologię wykorzystuje się m.in.:
- w miejscach niedoświetlonych przejść dla pieszych, ale z dostępem do energii słonecznej,
- w obszarach, gdzie nie opłaca się doprowadzać energii elektrycznej,
- w miejscach niebezpiecznych,
- na parkingach oraz wzdłuż ścieżek rowerowych.
Zalety montażu lamp solarnych / hybrydowych.
- bezpieczeństwo – niwelują zagrożenia dla pieszych poprzez doświetlanie przejścia dla pieszych po zmroku,
- energooszczędność – lampy są wyposażone w panele fotowoltaiczne, które zapewniają dużą żywotność,
- widoczność – zapewniają równomierne i dokładne oświetlenie asymetryczne,
- troska o środowisko – energia do zasilania pozyskiwana jest wprost ze Słońca, a więc jest to bezpieczne źródło światła bez emisji szkodliwych pierwiastków takich, jak: ołów i rtęć,
- łatwość montażu – brak okablowania,
- brak efektu migotania – lampy solarne nie emitują promieniowania podczerwonego i ultrafioletowego.
Ze statystyk Komendy Głównej Policji wynika, że najwięcej pieszych ginie właśnie na przejściu. W 2018 roku było to aż 60%. W związku z tym bardzo ważne jest, aby zadbać szczególnie o doświetlenie i odpowiednie oznakowanie takich miejsc.
Lampy spełniają WYTYCZNE PRAWIDŁOWEGO OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH opracowane przez Fundację Rozwoju Inżynierii Lądowej, IBDiM, Politechnikę Gdańską, Politechnikę Warszawską które dostały rekomendację Ministerstwa Infrastruktury z dnia 20 lipca. 2018 r.
Gruntownik na bazie żywić TOK Primer 2l
Gruntownik TOK PRIMER 2 L jest przezroczystym, zawierającym tworzywo sztuczne środkiem gruntującym do wszystkich mas zalewowych na bazie bitumu.
Produkt przeznaczony do przygotowania podłoży przed aplikacją asfaltowych mas zalewowych na gorąco oraz przyklejania taśm dylatacyjnych.
Sprzedawany jest jako składnik systemowy z tymi produktami.
Cechy produktu:
- bardzo dobra przyczepność do niemal wszystkich podłoży, gwarantujące bardzo silne i trwałe połączenia z bitumicznymi masami zalewowymi na gorąco
- płynny - bardzo łatwy do nanoszenia
- krótki czas schnięcia
- wysoka zdolność wiązania kurzu i cząstek luźnych
- duża odporność na starzenie się zarówno produktu, jak i wykonanego połączenia
- odporny na działanie wody, soli, słabych kwasów itp.
D-6 mały, średni 600x600 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Przejście dla pieszych
D-6 mały, średni 600x600 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Przejście dla pieszych
Wielkość znaku: 600x600 mm - mały/średni
Folia odblaskowa 2 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
B-35 zakaz postoju fi 600 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
B-35 Znak drogowy: "zakaz postoju" fi 600 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: Ø 600 mm - mały (M)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
Znak F-9d objazd zawróć 600x250 2 gen
Znak F-9d objazd zawróć
Wymiar 600x250 mm
Lico folia odblaskowa 2 typu
A-11 nierówna droga 900 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
A-11 "nierówna droga" 900 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: 900 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
Odbojnica narożna różnoramienna Ø76,1 600/500x700
Odbojnica narożna różnoramienna o wysokości 600mm i długości ramion 500mm 700mm wykonana z rury stalowej grubościennej o średnicy 76,1mm. Staranny sposób wykonania z zachowaniem norm zapewnia wysoką trwałość materiałów i odporność zarówno na uszkodzenia mechaniczne jak i na korozję. Odbojnica osadzona jest na czterech nogach. Każda z nich posiada podstawę przystosowaną do montażu. Cztery podstawy o wymiarach 140x140mm wykonane zostały z blachy grubości 8mm i wyposażone są w 4 otwory montażowe o średnicy 10,0mm. Odbojnica jest lakierowana proszkowo na kolor żółty (RAL 1003). Czarne pasy wykonane są z folii pierwszej generacji. Odbojnica znajdzie zastosowanie m. in. na parkingach, w magazynach do zabezpieczenia ścian, urządzeń czy traktów komunikacyjnych.
B-36 zakaz zatrzymywania się fi 800 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
B-36 Znak drogowy: "zakaz zatrzymywania się" fi 800 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: Ø 800 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
T-6a z uchwytami 600x600 2 generacja
Tabliczka T-6a folia odblaskowa 2 typu Tabliczka umieszczona pod znakiem D-1 wskazuje rzeczywisty przebieg drogi z pierwszeństwem przez skrzyżowanie. Podkłady tabliczek pod znaki drogowe wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm podwójnie ...
D-29 mały, średni 600x750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Hotel
D-29 mały, średni 600x750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Hotel
Wielkość znaku: 600x750 mm - mały/średni
Folia odblaskowa 1 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
Bariera wygrodzeniowa U-12a typ ZDM rama H-1100 mm + słupek
Bariera wygrodzeniowa U-12a Bariery, wygrodzenia drogowe U-12a - ustawiane są m.in. na obiektach mostowych, schodach oraz wzdłuż ciągów jezdnych. Służą do ukierunkowania ruchu jak również zapewniają bezpieczeństwo pieszym i rowerzystom. Wysoką trwało...
D-43 średni 1200x600 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Koniec obszaru zabudowanego
D-43 średni 1200x600 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Koniec obszaru zabudowanego
Wielkość znaku: 1200x600 mm- średni (S)
Folia odblaskowa: 1 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
Znak ostrzegawczy średni "A" 900 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
Znak ostrzegawczy „A” 900 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: 900 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
Tablica objazdowa F-8 1200x1800mm 2 gen znak uzupełniający WZÓR
Tablica objazdowa F-8 1200x1800mm 2 gen znak uzupełniający.
Tablice drogowe F-8 wykonywane są wg indywidualnych projektów ich wielkość jest zależna od projektu.
Lico folia odblaskowa - po uzgodnieniu 2 typu
Wymiar oferowanej tablicy 1200x1800 mm.
Wykonujemy tablice wg projektów org. ruchu przed zamówieniem prosimy ustalić szczegóły.
Znak Aktywny C-9 fi 800 2 typ
Znak Aktywny C-9 fi 800 2 typ Średnice fi 800 Folia odblaskowa 2 typu Aktywny znak C9/C10/C11 - diodowy, wykonany jest z profili i blach aluminiowych, malowanych lakierem proszkowym zapewniającym odporność konstrukcji na czynniki atmosferyczne. Lico ...
Wysięgnik typ S do znaków drogowych Ø 60,3 3500x500x1200 mm
3500x500x1200 mm
FI 60,3 mm
konstrukcja do znaków
Zapora drogowa U-20a 2250x250 1TYP z otworami
Zapora drogowa U-20a 2250x250 I generacja Zapora U-20a wykonana z blachy stalowej 1,25mm ocynkowanej wyklejone naprzemian folią białą i czerwoną odblaskową I generacji. Zapory drogowe U-20a stosowane są w celu wygradzania miejsc robót prowadzonych w ...
Znak F-9b objazd w prawo 600x250 1 gen
Znak F-9b objazd w prawo
Wymiar 600x250 mm
Lico folia odblaskowa 1 typu
Droga pożarowa nie zastawiać z uchwytami w kpl.
Znak Droga Pożarowa nie zastawiać odblaskowy.
Wymiary 400x600 mm
Podkład znaku wykonany z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego.
Lico z folii odblaskowej 1 generacji.
Uchwyty montażowe do słupka w kpl. (2 szt.)
Znak aktywny A-24 900 LED średni
Znak aktywny A-24 uwaga rowerzyści 900 diody LED rozmiar średni
Bariera drogowa przenośna ECOBAR dł 2000 mm 14 prętów z płytką ocynk
Barierki o ograniczonym ciężarze, możliwość umiejscowienia na zróżnicowanym podłożu, łatwość przenoszenia. Przymocowanie uniwersalne. Ekonomiczne składowanie dzięki specjalnemu położeniu nóżek. Dodatkowo oferujemy tabliczki identyfikacyjne wykonane z...
Łańcuch plastikowy biało czerwony gr. 8mm SZPULA 25 mb
Łańcuch plastikowy, biało-czerwony, na szpuli 25 mb.
Wielkość ogniwa: 29 x 49 mm.
Grubość: 8 mm.
Kolory naprzemiennie co 0,5 m.
Cena dotyczy szpuli 25 mb.
- Przepisy (2)