Zadzwoń do nas w godz. 7:00-15:00:
+48 22 224 69 76  lub napisz emaila: ✉   biuro@sklepdrogowy.pl

Na terenie Warszawy dostawa GRATIS* przy zakupach od 1800 zł *Nie dotyczy barier betonowych oraz asfaltu.

Cenniki do pobrania
  • EXCEL

  • PDF

  • INTERNET

Produkt dnia
Słupek prowadzący U-1a  długość 1495mm TRAPEZOWY
Słupek prowadzący U-1a długość 1495mm TRAPEZOWY

36,49 zł

29,67 zł

szt.
Znak ostrzegawczy  "A " 750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
Znak ostrzegawczy "A " 750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.

96,89 zł

Cena regularna: 100,86 zł

Najniższa cena: 96,89 zł

78,77 zł

Cena regularna: 82,00 zł

Najniższa cena: 78,77 zł
szt.
Znak zakazu - "B"  fi 600 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
Znak zakazu - "B" fi 600 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.

118,38 zł

Cena regularna: 123,00 zł

Najniższa cena: 118,38 zł

96,24 zł

Cena regularna: 100,00 zł

Najniższa cena: 96,24 zł
szt.
Bariera nożycowa stalowa prosta 3000x 1000
Bariera nożycowa stalowa prosta 3000x 1000

273,06 zł

Cena regularna: 332,00 zł

Najniższa cena: 273,06 zł

222,00 zł

Cena regularna: 269,92 zł

Najniższa cena: 222,00 zł
szt.
Bariera ochronna SP-05 ze słupkiem co 2m N2 W4 A
Bariera ochronna SP-05 ze słupkiem co 2m N2 W4 A

240,00 zł

195,12 zł

m.
Próg podrzutowy Slowly 5 500x400x50 żółty
Próg podrzutowy Slowly 5 500x400x50 żółty

66,90 zł

Cena regularna: 72,90 zł

Najniższa cena: 66,90 zł

54,39 zł

Cena regularna: 59,27 zł

Najniższa cena: 54,39 zł
szt.
Farba drogowa KONTUR biała 20L = 33 kg  RAL 9016
Farba drogowa KONTUR biała 20L = 33 kg RAL 9016

499,00 zł

Cena regularna: 538,22 zł

Najniższa cena: 466,78 zł

405,69 zł

Cena regularna: 437,58 zł

Najniższa cena: 379,50 zł
szt.
U-18a  lustro drogowe  Ø 500 z ramą biało czerwoną
U-18a lustro drogowe Ø 500 z ramą biało czerwoną

257,30 zł

Cena regularna: 273,00 zł

Najniższa cena: 257,30 zł

209,19 zł

Cena regularna: 221,95 zł

Najniższa cena: 209,19 zł
szt.
Separator parkingowy  PS/180/ca 1820x150x100 z żółtymi odblaskami
Separator parkingowy PS/180/ca 1820x150x100 z żółtymi odblaskami

132,84 zł

Cena regularna: 147,60 zł

Najniższa cena: 132,84 zł

108,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

Najniższa cena: 108,00 zł
szt.
Radarowy wyświetlacz prędkości  DP1 +, zasilenie solarne
Radarowy wyświetlacz prędkości DP1 +, zasilenie solarne

12 296,31 zł

9 997,00 zł

szt.
U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana + podstawa PCV 25 kg , PREMIUM
U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana + podstawa PCV 25 kg , PREMIUM

115,00 zł

Cena regularna: 128,87 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

93,50 zł

Cena regularna: 104,77 zł

Najniższa cena: 93,50 zł
kpl.
  • Znaki drogowe

    Znaki
    Drogowe

  • Urządzenia
    Bezpieczeństwa
    Ruchu

  • Mała architektura miejska

    Architektura
    Miejska

  • Lustra

    Lustra

  • Pachołki drogowe

    Pachołki
    Drogowe

  • Blokady parkingowe

    Blokady
    Parkingowe

  • Progi zwalniające

    Progi
    Zwalniające

  • Farby drogowe

    Farby
    Drogowe

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego

U-26a tablica zamykająca na przyczepie jednoosiowej, przyczepa sygnalizacyjna

U-26a tablica zamykająca na przyczepie jednoosiowej, przyczepa sygnalizacyjna
U-26a tablica zamykająca na przyczepie jednoosiowej, przyczepa sygnalizacyjna

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

22 749,99 zł

Cena netto: 18 495,93 zł

kpl.

U-21 ab 1 generacja PREMIUM + podstawa PCV 25 kg 30 kpl.

U-21 ab 1 generacja PREMIUM  + podstawa PCV 25 kg  30 kpl.
U-21 ab 1 generacja PREMIUM + podstawa PCV 25 kg 30 kpl.

Ogranicznik skrajni U-21 a/b 1 generacji z podstawą 25 kg w komplecie

Zestaw 30 kpl.


Produkt PREMIUM Super Zestaw Najczęściej Wybierany 

 Na komplet składa się:
Tablica skrajni U-21a/b dwustronna odblaskowa 1 TYP x 30 szt. Podstawa do znaków drogowych 25 kg PCV  model P010 x 30 szt.

1. Ogranicznik skrajni dwustronny oklejony folią odblaskową 1 typu U-21 a/b wersja wzmacniana z PCV w kolorze białym x 30 szt.
wymiary wysokość - 130 cm
szerokość - 27 cm
waga - 3.4 kg
wysokość lica - 100 cm
szerokość lica - 25 cm
trzpień montażowy - 6x6 cm

2. Podstawa recyklingowa PCV - 25 kg x 30 szt.
otwór 60 x 60 mm
otwór 40 x 40 mm
otwór (FI) Ø 50 mm
2 otwory (FI) Ø 45 mm
trzpień montażowy - 6x6 cm

lico 1000x250 mm, wym. zew. 1100x300 mm Waga znaku drogowego Sklepdrogowy.pl 855 kg znaki drogowe ostrzegawcze

tablice kierujące

folia odblaskowa 2 generacji folia odblaskowa 1 TYP Nadaje się na zewnątrz na zewnątrz zastosowanie znaku drogowego Ustawiane prostopadle do osi drogi 
U-21ab PCV + podstawa 25 kg  x   30 kpl.   = 855 kg

Odblaskowość tablicy:

 Lico pokryte folią odblaskową 1 generacji RA1.

folia odblaskowa

Folia odblaskowa została zaprojektowana do produkcji pionowych znaków drogowych oraz tablic informacyjnych jako produkt o długim okresie trwałości.

Zalety:

  • odporna na korozję i działanie rozpuszczalników
  • odporna na uderzenia
  • gładka powierzchnia zewnętrzna wykazuje bardzo dobre właściwości zadrukowywania
  • może być naklejana na powierzchnie metalowe, aluminiowe oraz wykonane z blachy ocynkowanej

Dane dotyczące odblaskowości i kolorów w świetle dziennym są zgodne z Europejską Normą DIN EN 12899-1 i odpowiadają międzynarodowym specyfikacjom dotyczącym odblaskowości materiałów tej klasy. Folia z europejskim certyfikatem zgodności CE. Posiada specjalny znak wodny.  


Zastosowanie:

Tablice kierujące przeznaczone są do oznaczania krawędzi:

  • zawężonego pasa ruchu,
  • zajętego lub zaniżonego (zawyżonego) pobocza, pasa awaryjnego lub dzielącego w
    przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa,
  • pasa ruchu z załamaniami w planie.
  • oznaczenie krawędzi zwężonego pasa ruchu przy robotach drogowych,
  • oznaczenie zajętego lub zaniżonego (zawyżonego) pobocza, pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa,
  • tymczasowe oznaczenie ubytków w jezdni (dziury w asfalcie).

Tablice kierujące ze skośnymi paskami mają być ustawione tak, by paski opadały w kierunku używanej części drogi. Do oznaczania ograniczonej skrajni z prawej strony jezdni należy używać tablic U-21b, a z lewej strony jezdni U-21a. Dopuszcza się stosowanie tablic kierujących U-21a i U-21b zespolonych ze światłami ostrzegawczymi U-35 umieszczonymi nad tablicami. Dopuszcza się do stosowania aktywne tablice kierujące U-21 z wbudowanym wzdłuż krawędzi białej i czerwonej pulsującym światłem żółtym.

Warunki ustawiania tablic:

Tablice należy ustawiać prostopadle do osi drogi:

  • w odstępach nie mniejszych niż 10 m w obszarze zabudowanym
  • po za obszarem zabudowanym 20 m

 

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

3 299,00 zł

Cena regularna: 4 157,01 zł

Najniższa cena: 4 157,01 zł

Cena netto: 2 682,11 zł

szt.
  • promocja

U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana PREMIUM + podstawa PCV 25 kg

U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana PREMIUM  + podstawa PCV 25 kg
U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana PREMIUM + podstawa PCV 25 kg

Ogranicznik skrajni U-21 a/b 1 generacji z podstawą 25 kg w komplecie.

Produkt PREMIUM

 

Na kpl. składa się.

  1. Ogranicznik skrajni dwustronny oklejony folią odblaskową 1 typu U-21 a/b wersja wzmacniana z PCV w kolorze białym 
  • wymiary wysokość - 130 cm,
  • szerokość - 27 cm,
  • waga - 3.1 kg,
  • wysokość lica - 100 cm,
  • szerokość lica - 25 cm,
  • trzpień montażowy - 6x6 cm

 

  1. Podstawa recyklingowa PCV
  • Waga 25 kg

Tablice kierujące U-21 a, U-21 b przeznaczone są do oznaczenia krawędzi: zawężonego pasa ruchu, zajętego lub zaniżonego (zawyżonego) pobocza, pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa, pasa ruchu z załamaniami w planie. Tablice kierujące ze skośnymi paskami mają być ustawione tak, by paski opadały w kierunku używanej części drogi. Do oznaczania ograniczonej skrajni z prawej strony jezdni należy używać tablic U-21 b, a z lewej strony jezdni U-21 a.

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

115,00 zł

Cena regularna: 128,87 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Cena netto: 93,50 zł

szt.
  • promocja

U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana PREMIUM + podstawa PCV 25 kg

U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana PREMIUM  + podstawa PCV 25 kg
U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana PREMIUM + podstawa PCV 25 kg

Ogranicznik skrajni U-21 a/b 1 generacji z podstawą 25 kg w komplecie.

 

Produkt PREMIUM

 

Na kpl. składa się.

  1. Ogranicznik skrajni dwustronny oklejony folią odblaskową 1 typu U-21 a/b wersja wzmacniana z PCV w kolorze białym 
  • wymiary wysokość - 130 cm,
  • szerokość - 27 cm,
  • waga - 3.1 kg,
  • wysokość lica - 100 cm,
  • szerokość lica - 25 cm,
  • trzpień montażowy - 6x6 cm

 

  1. Podstawa recyklingowa PCV
  • Waga 25 kg

Tablice kierujące U-21 a, U-21 b przeznaczone są do oznaczenia krawędzi: zawężonego pasa ruchu, zajętego lub zaniżonego (zawyżonego) pobocza, pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa, pasa ruchu z załamaniami w planie. Tablice kierujące ze skośnymi paskami mają być ustawione tak, by paski opadały w kierunku używanej części drogi. Do oznaczania ograniczonej skrajni z prawej strony jezdni należy używać tablic U-21 b, a z lewej strony jezdni U-21 a.

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

115,00 zł

Cena regularna: 128,87 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Cena netto: 93,50 zł

szt.
  • promocja

Tablica zamykająca U-26c wolnostojąca

Tablica zamykająca U-26c wolnostojąca
Tablica zamykająca U-26c wolnostojąca

Tablica U-26c mała. Na tablicy zamykającej pas ruchu umieszczone są znaki C-9, C-10 lub C-11(U-26d). Na tablicy stosuje się strzały świetlne wykonane z lamp ostrzegawczych, nadające sygnał nakazu opuszczenia pasa ruchu zgodnie ze znakiem nakazu. Tabl...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

16 900,00 zł

Cena netto: 13 739,84 zł

szt.

Próg zwalniający 900x500x50 mm PVB-5D gumowy

Próg zwalniający 900x500x50 mm PVB-5D gumowy
Próg zwalniający 900x500x50 mm PVB-5D gumowy

Próg zwalniający liniowy 900x500x50 mm PVB-5D

 Progi zwalniające to jedna z najskuteczniejszych metod uspokojenia ruchu.

Łączenie elementów za pomocą pióro wpustów co wzmacnia odporność na ścinanie.

 

Nazwa wyrobu

Wymiar (mm)

Waga (kg)

Ilość otworów montażowych (szt.)

Próg zwalniający - PVB-5D

900x500x50

20

6

Dane techniczne:

Próg wykonany z gumy wulkanizowanej z zatopionymi podkładkami stalowymi w kształcie U w montażu. Specjalnie zaprojektowane elementy montażowe gwarantują trwałe mocowanie elementów do drogi.

Elementy progów wyposażone są w taśmę odblaskową 3M co wpływa na ich widoczność i poprawia skuteczność.

Długość najazdowa 900 mm

Szerokość elementu 500 mm

Wysokość 50 mm

Oferta nie zawiera kołków

 

Dokumenty:

Aprobata IBDIM

Deklaracja zgodności

 

Progi zwalniające to urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego wykonanymi z zasady w formie

wygarbienia.

 

Progi zwalniające powinien poprzedzać znak A-11a. W zależności od potrzeb progi zwalniające mogą być stosowane pojedynczo lub w seriach liczących co najmniej 3 progi. W przypadku serii progów każdy kolejny próg umieszcza się w odległości nie mniejszej niż 20 m i nie większej niż 150 m od progu poprzedzającego. Odległość między poszczególnymi progami w serii należy wyznaczać w oparciu o warunki lokalne, natężenie ruchu (prędkości pojazdów) itp.

Jeżeli na danej ulicy lub obszarze obowiązuje ograniczenie prędkości do wartości umożliwiającej łagodny przejazd przez próg, to przed progiem umieszcza się tylko znak A-11a z tabliczką T-1 określającą odległość do progu.

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

142,68 zł

Cena regularna: 153,50 zł

Najniższa cena: 142,68 zł

Cena netto: 116,00 zł

szt.
  • promocja

Zakończanie progu zwalniającego PVB-5D 900x280x50 mm

Zakończanie progu zwalniającego PVB-5D 900x280x50 mm
Zakończanie progu zwalniającego PVB-5D 900x280x50 mm

Zakończanie progu zwalniającego PVB-5D. Przeznaczony do stałego lub tymczasowego zamocowania dla samochodów ciężarowych i osobowych. Liczba otworów montażowych wynosi 3.

 

Wymiar 980x280x50 mm (dł./szer./wys.)

Waga 8,5 kg

Montaż nie wymaga żadnych specjalnych przygotowań podłoża jezdni. Element progu zwalniającego mocuje się przy pomocy kołków rozporowych do podłoża asfaltu, betonu, kostki .

Próg jest dobrze widoczny dzięki elementom odblaskowym, a zarazem odporny na ścieranie dzięki masom gumowym. Zastosowanie: - na drogach - stacje benzynowe - drogi osiedlowe - przy budynkach użyteczności publicznej - przy centrach handlowych - na parkingach, itp.

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

87,95 zł

Cena netto: 71,50 zł

szt.

U-16d próg zwalniający listwowy 980x500x70 mm PVB-7D

U-16d próg zwalniający listwowy 980x500x70 mm PVB-7D
U-16d próg zwalniający listwowy 980x500x70 mm PVB-7D

Próg zwalniający 980x500x70 mm  wykonany z gumy U16d 

Wymiar elementu podstawowego:  980x500x70 mm

Długość najazdowa 980 mm

Szerokość 500 mm

Wysokość 70 mm

Waga 1 elementu : 20 kg

Liczba otworów montażowych: 6

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

199,92 zł

Cena regularna: 219,06 zł

Najniższa cena: 199,92 zł

Cena netto: 162,54 zł

szt.
  • promocja

U-16d zakończenie progu zwalniającego PVB-7D 980x315x70 mm PVB-7D

U-16d zakończenie progu zwalniającego PVB-7D 980x315x70 mm PVB-7D
U-16d zakończenie progu zwalniającego PVB-7D 980x315x70 mm PVB-7D

Zakończanie progu zwalniającego PVB-7D. Przeznaczony do stałego lub tymczasowego zamocowania dla samochodów ciężarowych i osobowych. Liczba otworów montażowych wynosi 3.

 

Wymiar 980x315x70 mm (dł./szer./wys.)

Waga 16 kg

Montaż nie wymaga żadnych specjalnych przygotowań podłoża jezdni. Element progu zwalniającego mocuje się przy pomocy kołków rozporowych do podłoża asfaltu, betonu, kostki .

Próg jest dobrze widoczny dzięki elementom odblaskowym, a zarazem odporny na ścieranie dzięki masom gumowym. Zastosowanie: - na drogach - stacje benzynowe - drogi osiedlowe - przy budynkach użyteczności publicznej - przy centrach handlowych - na parkingach, itp.

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

103,93 zł

Cena netto: 84,50 zł

szt.

Bariera ochronna SP-05 ze słupkiem co 2m N2 W4 A

Bariera ochronna SP-05 ze słupkiem co 2m N2 W4 A
Bariera ochronna SP-05 ze słupkiem co 2m N2 W4 A

Zalety stosowania systemu N2 W4 (SP-05/2) - bardzo dobre parametry systemu w trakcie zderzenia w stosunku do jego masy; - rewelacyjnie niskie parametry ASI=0.8, THIV=23 [km/h] gwarantujące najwyższy poziom bezpieczeństwa pasażerów; - szybki i prosty ...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

240,00 zł

Cena netto: 195,12 zł

m.

Bariera ochronna SP-05 słupek co 4m N2W5A

Bariera ochronna SP-05 słupek co 4m N2W5A
Bariera ochronna SP-05 słupek co 4m N2W5A

Bariera ochronna SP05/4 Cena dotyczy 1 metra bieżącego ze słupkiem Sigma montowanym co 4 m. Skrajna drogowa bariera ochronna, o normalnym poziomie powstrzymywania, przetestowana zgodnie z Normą EN 1317 Zalety stosowania systemu (N2 W5 SP-05/4), - bar...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

209,10 zł

Cena netto: 170,00 zł

m.

H1W4A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb

H1W4A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb
H1W4A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb

Bariera ochronna H1W4A rozstaw słupka co 2  mb 

Cena dotyczy 1 metra bieżącego ze słupkiem C-100 montowanym co 2 m.

Skrajna drogowa bariera ochronna PASS+CO, zgodna  z normą PN-EN 1317

Parametry bariery:

Poziom powstrzymywania: podwyższony H-1,

Poziomy szerokości pracującej: W4,

Poziomy intensywności zderzenia: A.

Specyfikacja techniczna:

Stal S355JR, S235JR,

Cynkowanie: według EN 1461,

Prowadnica typu B (podstawowa długość L-4300 mm),

 Słupek C-100, L-17 00 mm,

Podkładka stykowa M16 115 x 40 x 5  mm,

Śruby według ISO:

  • M16x27 ISO 4032; klasa 4.6
  • M16x45 ISO 4032 ; klasa 8.8

Nakrętki według EN ISO 4032

Podkładki według EN ISO 7091

Waga:  17,01 kg /mb,    

 Przebadana na długości odcinka  48 mb o wadze 816,96 kg.

 Bariera energochłonna.

Warunki dopuszczalności stosowania drogowych barier ochronnych

Na drogach krajowych dopuszcza się stosowanie barier ochronnych, które spełniają wymagania normy PN-EN 1317, co musi być udokumentowane odpowiednimi sprawozdaniami z badań zderzeniowych. Bariery ochronne stosowane na drogach krajowych powinny być identyczne w każdym aspekcie z tymi, które przeszły pomyślnie badania zderzeniowe i są oznakowane „CE” albo znakiem budowlanym.

Klasyfikacja barier w PN-EN 1317

Norma PN-EN 1317 klasyfikuje bariery ochronne według klas działania na podstawie następujących cech funkcjonalnych barier:

1) poziomu powstrzymywania;

2) odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą;

3) poziomu intensywności zderzenia.

Poziom powstrzymywania jest to zdolność bariery do powstrzymywania uderzającego w nią pojazdu. Poziomy powstrzymywania określane są na podstawie badań zderzeniowych i dzielą się na:

- małe: T1, T2, T3 (przeznaczone tylko do tymczasowych barier ochronnych);

- normalne: N1, N2;

- podwyższone: H1, H2, H3;

- bardzo wysokie: H4a, H4b.

Szerokość pracująca jest to odległość między boczną powierzchnią czołową bariery od strony ruchu przed zderzeniem, a maksymalnym dynamicznym bocznym położeniem jakiejkolwiek większej części systemu. Szerokość pracująca jest miarą odkształcenia bariery. Zgodnie z normą PN-EN 1317 klasyfikacja szerokości pracujących przedstawia się następująco:

Poziomy szerokości pracującej

Klasy poziomów szerokości pracującej

Poziomy szerokości pracującej (m)

W1

W ≤ 0,6 m

W2

W ≤ 0,8 m

W3

W ≤ 1,0 m

W4

W ≤ 1,3 m

W5

W ≤ 1,7 m

W6

W ≤ 2,1 m

W7

W ≤ 2,5 m

W8

W ≤ 3,5 m

Poziom intensywności zderzenia jest to parametr odzwierciedlający oddziaływanie zderzenia na osoby znajdujące się w pojeździe (określany jako A, B lub C) oceniany wskaźnikami ASI, THIV i PHD, których wartości podane są w poniższej tabeli.

Poziomy intensywności zderzenia

Poziom
intensywności
zderzenia

Wskaźnik
intensywności
przyśpieszenia
ASI

Teoretyczna
prędkość głowy w
czasie zderzenia
THIV
[km/h]

Opóźnienie głowy
po zderzeniu
PHD
[g]

A

≤ 1,0

≤ 33

≤ 20

B

1,0 < ASI ≤ 1,4

≤ 33

≤ 20

C

1,4 < ASI ≤ 1,9

≤ 33

≤ 20

ASI - wskaźnik intensywności przyśpieszenia

ASI jest wielkością bezwymiarową obliczaną zgodnie z normą PN-EN 1317. Maksymalna wartość ASI jest uważana za miarę ciężkości wypadku pasażerów w uderzającym w przeszkodę pojeździe. ASI jest jednym z najważniejszych parametrów barier ochronnych.

THIV - teoretyczna prędkość głowy w czasie zderzenia

Jest to wartość teoretycznej prędkości uderzenia głowy osoby przebywającej w pojeździe w powierzchnię wewnątrz pojazdu na skutek uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z normą PN-EN 1317, wyrażona w km/h.

PHD - opóźnienie głowy po zderzeniu

Jest to wartość opóźnienia, jakiej doznaje głowa osoby znajdującej się w pojeździe w momencie uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z warunkami określonymi w normie PN-EN 1317, wyrażona w jednostkach przyspieszenia ziemskiego (g). Maksymalna wartość opóźnienia nie może przekroczyć 20g.

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

246,00 zł

Cena netto: 200,00 zł

m.

H1W4A NEO Bariera ochronna rozstaw słupka co 4 mb

H1W4A NEO Bariera ochronna rozstaw słupka co 4 mb
H1W4A NEO Bariera ochronna rozstaw słupka co 4 mb

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 5 dni roboczych

Cena:

220,00 zł

Cena netto: 178,86 zł

m.
  • nowość

Azyl drogowy element narożny 500x500x100 PCV

Azyl drogowy element narożny 500x500x100 PCV
Azyl drogowy element narożny 500x500x100 PCV

Element narożny Wymiary: (kwadrat) AW 500x500x100 mm Waga: 21 kg Wysokość 100 mm Zewnętrzna część składowa azylu drogowego. Obrzeże oznakowane odblaskowymi elementami. Azyle - sztuczne wyspy, zamontowane przy przejściach dla pieszych tworzą wyspy, zn...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

94,00 zł

Cena netto: 76,42 zł

szt.

Bariera drogowa U-14e, U-25c 1100x400x800 czerwona

Bariera drogowa U-14e, U-25c 1100x400x800 czerwona
Bariera drogowa U-14e, U-25c 1100x400x800 czerwona

Drogowe bariery ochronne U-14e, U-25c są urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowanymi w celu fizycznego zapobieżenia zjechaniu pojazdu z drogi w miejscach, gdzie jest to niebezpieczne, wyjechaniu pojazdu poza koronę drogi, przejechaniu poj...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

246,00 zł

Cena regularna: 284,13 zł

Najniższa cena: 246,00 zł

Cena netto: 200,00 zł

szt.
  • promocja

Bariera nożycowa stalowa prosta 3000x 1000

Bariera nożycowa stalowa prosta 3000x 1000
Bariera nożycowa stalowa prosta 3000x 1000

Bariera składana nożycowa prosta stalowa

Zastosowanie – bardzo szybkie zabezpieczenie do 3 mb ternu,

Niska waga- tylko 8 kg,

Regulowany rozstaw,

Łatwa w montażu,

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

273,06 zł

Cena regularna: 332,00 zł

Najniższa cena: 273,06 zł

Cena netto: 222,00 zł

szt.
  • promocja

Pachołek 34 cm miękki PCV 0,5 kg U-23d

Pachołek 34 cm miękki PCV 0,5 kg U-23d
Pachołek 34 cm miękki PCV 0,5 kg U-23d

Pachołek drogowy 34 cm materiał - PVC miękki waga - 0,43 kg podstawa - 22,5x22,5 cm otwór - 4 cm Podana cena za szt.

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

35,67 zł

Cena netto: 29,00 zł

szt.

Pachołek miękki PCV 30 cm odblaskowy U-23d

Pachołek miękki PCV 30 cm odblaskowy U-23d
Pachołek miękki PCV 30 cm odblaskowy U-23d

Pachołek miękki PCV 30 cm odblaskowy

 

Pachołek wykonany z bardzo miękkiego PCV

wymiar:

- wysokość  300 mm

- wymiar podstawy 210x210 mm

- wymiar otworu w stożku 30 mm

- wysokość paska odblaskowego  100 mm

 

Waga: 0,55 kg

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

22,76 zł

Cena regularna: 24,78 zł

Najniższa cena: 22,76 zł

Cena netto: 18,50 zł

szt.
  • promocja

Sygnalizacja tymczasowa z minutnikiem LED - wahadłowa klosze fi 200

Sygnalizacja tymczasowa z minutnikiem LED - wahadłowa klosze fi 200
Sygnalizacja tymczasowa z minutnikiem LED - wahadłowa klosze fi 200

Sygnalizacja tymczasowa z minutnikiem LED - fi 200 

Standardowe urządzenie składa się z dwóch jednostek w skład każdej wchodzi:

  1. Obudowa akumulatora na kółkach, gdzie zewnętrzny zawias pokrywy otwiera się pod kątem 180 st., podstawy, ruchomej dźwigni z plastikowym uchwytem, słupka do zamocowania głowicy ze światłami, zamknięcia dźwigni oraz rozdzielacza.
  2. Głowica sygnalizacyjna świateł drogowych z 200mm kloszami, wielobiegunowe kable dźwigni oraz rozdzielacza
  3. Jednostka kontrolująca.

 

Charakterystyka techniczna: 
Zasilanie: 12V

Zużycie: 1A

Max moc światła: Max 32W - 12V

Czas pracy: 150h  (testowany w laboratorium w stałej temperaturze 20 st. C bez akcesoriów, przy użyciu nowego naładowanego akumulatora o mocy 100Ah.)

 Temperatura pracy: -20 do + 70 st . C

 

Wymiary pojedynczego wózka w pozycji  do transportu: 
wózek złożony: szerokość 480 mm,  długość 810 mm, wysokość 690 mm



Wymiary pojedynczego wózka w pozycji roboczej: 

wózek rozłożony z masztem: szerokość 480 mm,  długość 810 mm, wysokość 1770 – 2320  mm

Waga:

- pojedynczy wózek 32 kg

- zestaw 2 wózków 64 kg

 

Wykonanie: blacha lakierowana proszkowo, maszt ocynkowany ogniowo

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 5 dni roboczych

Cena:

6 759,00 zł

Cena netto: 5 495,12 zł

kpl.

Sygnalizacja wahadłowa LED 3 komorowa fi 200 kwarcowa

Sygnalizacja wahadłowa LED 3 komorowa fi 200 kwarcowa
Sygnalizacja wahadłowa LED 3 komorowa fi 200 kwarcowa

Sygnalizacja tymczasowa LED - fi 200 System składa się z dwóch kompletów świateł drogowych z 3 lampami każdy, oraz jednostek kontrolujących po jednej dla każdego kompletu. Świtała drogowe można łatwo przemieszczać dzięki niskiej wadze, małemu rozmiar...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

5 999,00 zł

Cena regularna: 6 301,59 zł

Najniższa cena: 5 999,00 zł

Cena netto: 4 877,24 zł

kpl.
  • promocja

Tablica kierujący U-21a/b I gen PCV

Tablica kierujący U-21a/b I gen PCV
Tablica kierujący U-21a/b I gen PCV

Tablica U-21a/b PCV I generacja dwustronna pompowana. Tablice kierujące przeznaczone są do oznaczania krawędzi: - zwężonego pasa ruchu - zajętego lub zaniżonego bądź zawyżonego pobocza pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpiecz...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

86,00 zł

Cena regularna: 92,74 zł

Najniższa cena: 86,00 zł

Cena netto: 69,92 zł

szt.
  • promocja

U-3a Tablica prowadząca pojedyncza w prawo 600x600 2 gen uchwyty do słupka w kpl.

U-3a Tablica prowadząca pojedyncza w prawo  600x600 2 gen uchwyty do słupka w kpl.
U-3a Tablica prowadząca pojedyncza w prawo 600x600 2 gen uchwyty do słupka w kpl.

Tablica prowadząca U-3 odblaskowa 2 generacji 600 x 600 mm Uchwyty w cenie tarczy znaku Wykonanie: Wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 1,25 mm, zaginana podwójnie po obwodzie lakierowana proszkowo z licem z folii odblaskowej 2  generacji. Krawędz...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

147,60 zł

Cena netto: 120,00 zł

szt.

U-3a, U-3 Tablica prowadząca pojedyncza w prawo 600x600 1 gen uchwyty do słupka w kpl.

U-3a, U-3 Tablica prowadząca pojedyncza w prawo  600x600 1 gen uchwyty do słupka w kpl.
U-3a, U-3 Tablica prowadząca pojedyncza w prawo 600x600 1 gen uchwyty do słupka w kpl.

Tablica prowadząca U-3a U-3 odblaskowa 1 generacji 600 x 600 mm Uchwyty w cenie tarczy znaku Wykonanie: Wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 1,25 mm, zaginana podwójnie po obwodzie lakierowana proszkowo z licem z folii odblaskowej 1 generacji. Krawędz...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

121,77 zł

Cena netto: 99,00 zł

szt.

Zapora drogowa U-20a 1750x250 1 TYP z otworami

Zapora drogowa U-20a 1750x250 1 TYP z otworami
Zapora drogowa U-20a 1750x250 1 TYP z otworami

Zapora pojedyncza U-20a 1750x250 1 generacja niemalowana Zapora U-20a wykonana z blachy stalowej 1,25mm ocynkowanej wyklejone naprzemian folią białą i czerwoną odblaskową I generacji. Zapory drogowe U-20a stosowane są w celu wygradzania miejsc robót ...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

104,55 zł

Cena regularna: 120,54 zł

Najniższa cena: 104,55 zł

Cena netto: 85,00 zł

szt.
  • promocja

Azyl drogowy element zewnętrzny 500x500x100 mm PCV

Azyl drogowy element zewnętrzny 500x500x100 mm PCV
Azyl drogowy element zewnętrzny 500x500x100 mm PCV

Element skrajny Wymiary: (kwadrat) AW 500x500x100 mm Waga: 23 kg Wysokość 100 mm Zewnętrzna część składowa azylu drogowego. Obrzeże oznakowane odblaskowymi elementami. Azyle - sztuczne wyspy, zamontowane przy przejściach dla pieszych tworzą wyspy, zn...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

94,00 zł

Cena netto: 76,42 zł

szt.

Bariera drogowa U-14e, U-25c 1100x400x800 biała

Bariera drogowa U-14e, U-25c 1100x400x800 biała
Bariera drogowa U-14e, U-25c 1100x400x800 biała

Bariera drogowa U-14e, U-25c 1100x400x800 biała

Drogowe bariery ochronne U-14e, U-25c   są urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowanymi w celu fizycznego zapobieżenia zjechaniu pojazdu z drogi w miejscach, gdzie jest to niebezpieczne, wyjechaniu pojazdu poza koronę drogi, przejechaniu pojazdu na jezdnię przeznaczoną dla przeciwnego kierunku ruchu lub niedopuszczenia do powstania kolizji pojazdu z obiektami lub przeszkodami stałymi znajdującymi się w pobliżu jezdni.

Stosowanie drogowych barier ochronnych dopuszczalne jest tylko wtedy i w takich miejscach,

w których przewidywane skutki wypadków będą poważniejsze niż skutki najechania pojazdu na barierę.

 

Barierka drogowa z tworzywa są koloru białego i czerwonego. Boczny otwór umożliwia dociażenie barierki piaskiem lub wodą.

 

Wymiary:

Długość: 1100 mm

Długość w połączeniu szeregowym 1150 mm (przy 100 szt. długość całkowita 115 mb)

Szerokość: 400 mm

Wysokość: 800 mm

Bariera U-14e H-800 tak zwana wysoka najczęściej jest stosowana na drogach krajowych, ekspresowych oraz autostradach.

 

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

284,13 zł

Cena netto: 231,00 zł

szt.

Bariera nożycowa o długości 3000 mm, wys. H-1000 mm ocynkowana

Bariera nożycowa  o długości 3000 mm, wys. H-1000 mm  ocynkowana
Bariera nożycowa o długości 3000 mm, wys. H-1000 mm ocynkowana

Bariera nożycowa  o długości 3000 mm, wys. H-1000 mm  ocynkowana

Bariera ze stali ocynkowana galwanicznie,  lakierowana proszkowo w kolorze czerwonym

Długość  po rozłożeniu maksymalnym L-3000 mm

Wysokość  H-1000 mm

Długość stup 398 mm

Waga 10  kg

Materiały

Wymiary opakowania 345 x 1095 x 25 mm

 

Barierka nożycowa nazywana również zaporą nożycową lub harmonijkową dedykowana jest do

tymczasowego wygradzania prac drogowych, prac ziemnych, jak również do użytku wewnątrz

pomieszczeń np. ograniczając niepożądanym osobom obszar magazynu na potrzeby przeprowadzenia

serwisu urządzeń lub prac montażowych.

Elementy odblaskowe oraz ostrzegawcza kolorystyka zapory harmonijkowej zwiększają jej

zauważalność, również w miejscach słabo oświetlonych. Okleina z folii drogowej na podkładzie

aluminiowym gwarantuje optymalną przyczepność na całej powierzchni odblasków.

Do ustabilizowania i usztywnienia urządzenia służy zabezpieczenie blokujące ruch nożyc (niepożądane

schodzenie/rozchodzenie się nóżek) w pożądanym rozstawie barierki.

Na czas wysyłki i magazynowania dwie stopy zapory są odkręcane, a ich złączenie odbywa się bez

wykorzystania narzędzi, przez co zminimalizowany został czas potrzebny użytkownikowi na ustawieniu

zapory do pozycji roboczej i odwrotnie.

 

 

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

399,99 zł

Cena netto: 325,20 zł

szt.

N2W3A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb

N2W3A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb
N2W3A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb

Bariera ochronna N2W3A  rozstaw słupka co 2 mb

 

Cena dotyczy 1 metra bieżącego ze słupkiem C-100 montowanym co 2 mb.

Skrajna drogowa bariera ochronna PASS+CO, zgodna  z normą PN-EN 1317

Parametry bariery:

Poziom powstrzymywania:  normalne N2,

Poziomy szerokości pracującej: W3,

Poziomy intensywności zderzenia: A.

 

 Specyfikacja techniczna:

Stal S355JR, S235JR,a

Cynkowanie: według EN ISO 1461,

Prowadnica typu B (podstawowa długość L-4300 mm),

 Słupek C-100 x 60, H-1700 mm,

Podkładka stykowa M16 40 x 5 x 115 mm,

Śruby:

 według ISO

  • M16x27 ISO 4032; klasa 4.6
  • M16x45 ISO 4032 ; klasa 8.8

Nakrętki według EN ISO 4032

Podkładki według EN ISO 7091

 Waga: 17,01 kg /mb,        

Przebadana na długości odcinka  48 mb.

 Bariera energochłonna.

Warunki dopuszczalności stosowania drogowych barier ochronnych

Na drogach krajowych dopuszcza się stosowanie barier ochronnych, które spełniają wymagania normy PN-EN 1317, co musi być udokumentowane odpowiednimi sprawozdaniami z badań zderzeniowych. Bariery ochronne stosowane na drogach krajowych powinny być identyczne w każdym aspekcie z tymi, które przeszły pomyślnie badania zderzeniowe i są oznakowane „CE” albo znakiem budowlanym.

Klasyfikacja barier w PN-EN 1317

Norma PN-EN 1317 klasyfikuje bariery ochronne według klas działania na podstawie następujących cech funkcjonalnych barier:

1) poziomu powstrzymywania;

2) odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą;

3) poziomu intensywności zderzenia.

Poziom powstrzymywania jest to zdolność bariery do powstrzymywania uderzającego w nią pojazdu. Poziomy powstrzymywania określane są na podstawie badań zderzeniowych i dzielą się na:

- małe: T1, T2, T3 (przeznaczone tylko do tymczasowych barier ochronnych);

- normalne: N1, N2;

- podwyższone: H1, H2, H3;

- bardzo wysokie: H4a, H4b.

Szerokość pracująca jest to odległość między boczną powierzchnią czołową bariery od strony ruchu przed zderzeniem, a maksymalnym dynamicznym bocznym położeniem jakiejkolwiek większej części systemu. Szerokość pracująca jest miarą odkształcenia bariery. Zgodnie z normą PN-EN 1317 klasyfikacja szerokości pracujących przedstawia się następująco:

Poziomy szerokości pracującej

Klasy poziomów szerokości pracującej

Poziomy szerokości pracującej (m)

W1

W ≤ 0,6 m

W2

W ≤ 0,8 m

W3

W ≤ 1,0 m

W4

W ≤ 1,3 m

W5

W ≤ 1,7 m

W6

W ≤ 2,1 m

W7

W ≤ 2,5 m

W8

W ≤ 3,5 m

Poziom intensywności zderzenia jest to parametr odzwierciedlający oddziaływanie zderzenia na osoby znajdujące się w pojeździe (określany jako A, B lub C) oceniany wskaźnikami ASI, THIV i PHD, których wartości podane są w poniższej tabeli.

Poziomy intensywności zderzenia

Poziom
intensywności
zderzenia

Wskaźnik
intensywności
przyśpieszenia
ASI

Teoretyczna
prędkość głowy w
czasie zderzenia
THIV
[km/h]

Opóźnienie głowy
po zderzeniu
PHD
[g]

A

≤ 1,0

≤ 33

≤ 20

B

1,0 < ASI ≤ 1,4

≤ 33

≤ 20

C

1,4 < ASI ≤ 1,9

≤ 33

≤ 20

ASI - wskaźnik intensywności przyśpieszenia

ASI jest wielkością bezwymiarową obliczaną zgodnie z normą PN-EN 1317. Maksymalna wartość ASI jest uważana za miarę ciężkości wypadku pasażerów w uderzającym w przeszkodę pojeździe. ASI jest jednym z najważniejszych parametrów barier ochronnych.

THIV - teoretyczna prędkość głowy w czasie zderzenia

Jest to wartość teoretycznej prędkości uderzenia głowy osoby przebywającej w pojeździe w powierzchnię wewnątrz pojazdu na skutek uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z normą PN-EN 1317, wyrażona w km/h.

PHD - opóźnienie głowy po zderzeniu

Jest to wartość opóźnienia, jakiej doznaje głowa osoby znajdującej się w pojeździe w momencie uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z warunkami określonymi w normie PN-EN 1317, wyrażona w jednostkach przyspieszenia ziemskiego (g). Maksymalna wartość opóźnienia nie może przekroczyć 20g.

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

246,00 zł

Cena netto: 200,00 zł

m.

N2W3A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb cor-ten

N2W3A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb cor-ten
N2W3A Bariera ochronna rozstaw słupka co 2 mb cor-ten

Bariera ochronna N2W3A  rozstaw słupka co 2 mb Cor-ten

 

COR-TEN stal o podwyższonej odporności na warunki atmosferyczne – rodzaj stali niskostopowej, na powierzchni której po wystawieniu na działanie czynników atmosferycznych samoczynnie pojawia się powłoka ochronna przypominająca rdzę. Nie jest całkowicie odporna na wodę, i jeśli gromadzi się ona np. w zagłębieniach, stal ta może ulec korozji.

Cena dotyczy 1 metra bieżącego ze słupkiem C-100 montowanym co 2 mb.

Skrajna drogowa bariera ochronna PASS+CO, zgodna  z normą PN-EN 1317

Parametry bariery:

Poziom powstrzymywania:  normalne N2,

Poziomy szerokości pracującej: W3,

Poziomy intensywności zderzenia: A.

 

 Specyfikacja techniczna:

Stal S355JR, S235JR,a

Bariera nie ocynkowana.

Prowadnica typu B (podstawowa długość L-4300 mm),

 Słupek C-100 x 60, H-1700 mm,

Podkładka stykowa M16 40 x 5 x 115 mm,

Śruby:

 według ISO

  • M16x27 ISO 4032; klasa 4.6
  • M16x45 ISO 4032 ; klasa 8.8

Nakrętki według EN ISO 4032

Podkładki według EN ISO 7091

 Waga: 17,01 kg /mb,        

Przebadana na długości odcinka  48 mb.

 Bariera energochłonna.

Warunki dopuszczalności stosowania drogowych barier ochronnych

Na drogach krajowych dopuszcza się stosowanie barier ochronnych, które spełniają wymagania normy PN-EN 1317, co musi być udokumentowane odpowiednimi sprawozdaniami z badań zderzeniowych. Bariery ochronne stosowane na drogach krajowych powinny być identyczne w każdym aspekcie z tymi, które przeszły pomyślnie badania zderzeniowe i są oznakowane „CE” albo znakiem budowlanym.

Klasyfikacja barier w PN-EN 1317

Norma PN-EN 1317 klasyfikuje bariery ochronne według klas działania na podstawie następujących cech funkcjonalnych barier:

1) poziomu powstrzymywania;

2) odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą;

3) poziomu intensywności zderzenia.

Poziom powstrzymywania jest to zdolność bariery do powstrzymywania uderzającego w nią pojazdu. Poziomy powstrzymywania określane są na podstawie badań zderzeniowych i dzielą się na:

- małe: T1, T2, T3 (przeznaczone tylko do tymczasowych barier ochronnych);

- normalne: N1, N2;

- podwyższone: H1, H2, H3;

- bardzo wysokie: H4a, H4b.

Szerokość pracująca jest to odległość między boczną powierzchnią czołową bariery od strony ruchu przed zderzeniem, a maksymalnym dynamicznym bocznym położeniem jakiejkolwiek większej części systemu. Szerokość pracująca jest miarą odkształcenia bariery. Zgodnie z normą PN-EN 1317 klasyfikacja szerokości pracujących przedstawia się następująco:

Poziomy szerokości pracującej

Klasy poziomów szerokości pracującej

Poziomy szerokości pracującej (m)

W1

W ≤ 0,6 m

W2

W ≤ 0,8 m

W3

W ≤ 1,0 m

W4

W ≤ 1,3 m

W5

W ≤ 1,7 m

W6

W ≤ 2,1 m

W7

W ≤ 2,5 m

W8

W ≤ 3,5 m

Poziom intensywności zderzenia jest to parametr odzwierciedlający oddziaływanie zderzenia na osoby znajdujące się w pojeździe (określany jako A, B lub C) oceniany wskaźnikami ASI, THIV i PHD, których wartości podane są w poniższej tabeli.

Poziomy intensywności zderzenia

Poziom
intensywności
zderzenia

Wskaźnik
intensywności
przyśpieszenia
ASI

Teoretyczna
prędkość głowy w
czasie zderzenia
THIV
[km/h]

Opóźnienie głowy
po zderzeniu
PHD
[g]

A

≤ 1,0

≤ 33

≤ 20

B

1,0 < ASI ≤ 1,4

≤ 33

≤ 20

C

1,4 < ASI ≤ 1,9

≤ 33

≤ 20

ASI - wskaźnik intensywności przyśpieszenia

ASI jest wielkością bezwymiarową obliczaną zgodnie z normą PN-EN 1317. Maksymalna wartość ASI jest uważana za miarę ciężkości wypadku pasażerów w uderzającym w przeszkodę pojeździe. ASI jest jednym z najważniejszych parametrów barier ochronnych.

THIV - teoretyczna prędkość głowy w czasie zderzenia

Jest to wartość teoretycznej prędkości uderzenia głowy osoby przebywającej w pojeździe w powierzchnię wewnątrz pojazdu na skutek uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z normą PN-EN 1317, wyrażona w km/h.

PHD - opóźnienie głowy po zderzeniu

Jest to wartość opóźnienia, jakiej doznaje głowa osoby znajdującej się w pojeździe w momencie uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z warunkami określonymi w normie PN-EN 1317, wyrażona w jednostkach przyspieszenia ziemskiego (g). Maksymalna wartość opóźnienia nie może przekroczyć 20g.

 

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

230,00 zł

Cena netto: 186,99 zł

m.

Tablica kierująca ab U-21 II gen. PCV

Tablica kierująca ab U-21 II gen. PCV
Tablica kierująca ab U-21 II gen. PCV

Tablica U-21 PCV II gen. dwustronna. Tablice kierujące przeznaczone są do oznaczania krawędzi: - zwężonego pasa ruchu - zajętego lub zaniżonego bądź zawyżonego pobocza pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa Tablice m...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

110,70 zł

Cena netto: 90,00 zł

szt.

U-3b Tablica prowadząca pojedyncza w lewo 600x600 2 gen uchwyty w kpl.

U-3b Tablica prowadząca pojedyncza w lewo  600x600 2 gen  uchwyty w kpl.
U-3b Tablica prowadząca pojedyncza w lewo 600x600 2 gen uchwyty w kpl.

Tablica prowadząca w lewo U-3b  odblaskowa 2 generacji 600 x 600 mm

Uchwyty w cenie tarczy znaku

Wykonanie: 

Wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 1,25 mm, zaginana podwójnie po obwodzie lakierowana proszkowo z licem z folii odblaskowej 2 generacji. Krawędzie znaków zaokrąglone są promieniem r=30mm. 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

147,60 zł

Cena netto: 120,00 zł

szt.

U-3b, U-3 Tablica prowadząca pojedyncza w lewo 600x600 1 gen uchwyty w kpl.

U-3b, U-3 Tablica prowadząca pojedyncza w lewo  600x600 1 gen  uchwyty w kpl.
U-3b, U-3 Tablica prowadząca pojedyncza w lewo 600x600 1 gen uchwyty w kpl.

Tablica prowadząca U-3 odblaskowa 1 generacji 600 x 600 mm Uchwyty w cenie tarczy znaku Wykonanie: Wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 1,25 mm, zaginana podwójnie po obwodzie lakierowana proszkowo z licem z folii odblaskowej 1 generacji. Krawędz...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

121,77 zł

Cena netto: 99,00 zł

szt.

Bariera drogowa u-14e, U-25c 1100x400x500 biała

Bariera drogowa u-14e, U-25c 1100x400x500 biała
Bariera drogowa u-14e, U-25c 1100x400x500 biała

Bariera drogowa u-14e, U-25c 1100x400x500 biała

Drogowe bariery ochronne U-14e, U-25c  są urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowanymi w celu fizycznego zapobieżenia zjechaniu pojazdu z drogi w miejscach, gdzie jest to niebezpieczne, wyjechaniu pojazdu poza koronę drogi, przejechaniu pojazdu na jezdnię przeznaczoną dla przeciwnego kierunku ruchu lub niedopuszczenia do powstania kolizji pojazdu z obiektami lub przeszkodami stałymi znajdującymi się w pobliżu jezdni.  

Stosowanie drogowych barier ochronnych dopuszczalne jest tylko wtedy i w takich miejscach,  

w których przewidywane skutki wypadków będą poważniejsze niż skutki najechania pojazdu na barierę.  

 

Barierka drogowa z tworzywa są koloru białego i czerwonego. Boczny otwór umożliwia dociażenie barierki piaskiem lub wodą.  

 

Wymiary:  

Długość: 1100 mm  

Długość w połączeniu szeregowym 1150 mm

Wysokość: 500 mm

Szerokość: 400mm

 

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

215,25 zł

Cena netto: 175,00 zł

szt.

Bariera nożycowa z prostym systemem składania PCV 1100x460x15 (zamknięta)

Bariera nożycowa z prostym systemem składania PCV 1100x460x15 (zamknięta)
Bariera nożycowa z prostym systemem składania PCV 1100x460x15 (zamknięta)

Bariera nożycowa z zintegrowanym systemem składania PCV Dzięki systemowi składania, bariera rozciągalna jest łatwa do transportu i bardzo lekka Wykonana z PVC. Wysokość 1100 mm. Rozciągalna do 2200 mm. Oba końce bariery mogą być wypełnione piaskiem l...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

489,00 zł

Cena regularna: 568,00 zł

Najniższa cena: 568,00 zł

Cena netto: 397,56 zł

szt.
  • promocja

N2W2B Bariera ochronna rozstaw słupka co 1,33 mb

N2W2B Bariera ochronna rozstaw słupka co 1,33 mb
N2W2B Bariera ochronna rozstaw słupka co 1,33 mb

Bariera ochronna N2W2B rozstaw słupka co 1,33 mb

Cena dotyczy 1 metra bieżącego dla odcinków z prowadnic o długości 4 mb, wszystkie niestandardowe odcinki są liczone indywidualnie.

Do pełnej konfiguracji odcinków należy dokupić:

- słupek końcowy  x 1 szt.

- opcjonalnie łącznik ukośny (1 lub 2 szt.)

- zakończenie czołowe tzw. barany (1 lub 2 szt.)

Cena dotyczy 1 metra bieżącego ze słupkiem C-100 montowanym co 1,33 m.
Skrajna drogowa bariera ochronna, zgodna z Normą EN 1317-5:2007 + A2:2012 + AC:2012
 
Zalety stosowania systemu N2W2B.

Cynkowanie: według EN ISO 1461
Śruby:
według ISO
• M16x27 ISO 4032-5; klasa 4.6
• M16x45 ISO 4032-8 ; klasa 8.8
Nakrętki według EN ISO 4032
Podkładki według EN ISO 7091
Momenty dokręcające:

Waga:
• 19,15 kg/mb 

Przebadana na długości odcinka 48 mb.

Bariera energochłonna .
Bariera energochłonna .

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

263,22 zł

Cena netto: 214,00 zł

mb

Tablica kierująca U-21 + podstawa 25 kg

Tablica kierująca U-21 + podstawa 25 kg
Tablica kierująca U-21 + podstawa 25 kg

Tablica kierująca U-21a/b z podstawą 25 kg w komplecie.

Na kpl. składa się.

  1. Tablica kierująca oklejona folią odblaskową 1 typu U-21a/b
  • wymiary wysokość - 130 cm,
  • szerokość - 27 cm,
  • waga - 3.1 kg,
  • wysokość lica - 100 cm,
  • szerokość lica - 25 cm,
  • trzpień montażowy - 6x6 cm 
  1. Podstawa recyklingowa
  • waga 25 kg,

Wymiar 775 x 385 x 105 mm

Wymiary otworów 2 x fi4, fi50, 40x40, 60x60 mm 

Zastosowanie:

- oznaczenie krawędzi zwężonego pasa ruchu przy robotach drogowych,

- oznaczenie zajętego lub zaniżonego (zawyżonego) pobocza, pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa,

- tymczasowe oznaczenie ubytków w jezdni (dziury w asfalcie). 

Warunki ustawiania tablic: 

- w odstępach nie mniejszych niż 10 m w obszarze zabudowanym,

- po za obszarem zabudowanym 20 m

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

115,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Cena netto: 93,50 zł

kpl.
  • promocja

U-12a Bariera olsztyńska L-2000 mm fi 48,8+ słupek fi 60,3

U-12a Bariera olsztyńska L-2000 mm fi 48,8+ słupek fi 60,3
U-12a Bariera olsztyńska L-2000 mm fi 48,8+ słupek fi 60,3

Bariera U-12a  typ olsztyński L-2000 mm

Średnica rury modułu owalnego  fi 48,3 mm

Średnica słupka fi 60,3

Kolor lakieru proszkowego żółty

Długość pomiędzy osiami słupków L-2000 mm

 

Ogrodzenia U-12 stosuje się w celu ochrony pieszych, rowerzystów i  oddzielenia ich od jezdni, uniemożliwienia im przekraczania jezdni w miejscach niedozwolonych lub skanalizowania ruchu pieszych. 

Barierę chodnikową U-12a  - typu olsztyńskiego wg rozporządzenia należy ją stosować w miejscach, w  których ogrodzenie może ograniczyć widoczność kierującym pojazdami, np. w obrębie skrzyżowań, przejść dla pieszych itp.  Ogrodzenia można umieszczać obok jezdni, w chodnikach, na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, na wysepkach przystanków tramwajowych od strony jezdni dla ogrodzenia torowiska tramwajowego. 

Jest ona również wykorzystywana  ze względów bezpieczeństwa w miejscach, gdzie wskazane jest odgrodzenie od siebie obszarów o różnym przeznaczeniu np. chodnika dla pieszych od jezdni czy terenów zielonych,  parkingów etc.

 

Dane techniczne:

Średnica rury modułu owalnego  fi 48,3 mm

Średnica słupka fi 60,3

Kolor lakieru proszkowego żółty

Wszystkie elementy ocynkowane.

Długość pomiędzy osiami słupków L-2000 mm

Wersja do zabetonowania punktowego.

 

Uwagi !

Cena dotyczy kpl.  1x  słupek + 1 x przęsło.

Do zamontowania każdego odcinka należy dokupić słupek końcowy zamykający odcinek

  

Opcje  dodatkowe !

- nasza oferta obejmuje inne wersje barier w opcjach::

- kolor barier na życzenie dowolny z palety RAL

- słupki w wersji przykręcanej z marką  (często używane na magazynach)

  

Bariery objęte KOT (Krajową Oceną Techniczną) aktualny atest dopuszczający

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

349,00 zł

Cena netto: 283,74 zł

kpl.

U-12a Bariera olsztyńska L-2000 mm fi 48,8+ słupek fi 60,3 ocynkowana

U-12a Bariera olsztyńska L-2000 mm fi 48,8+ słupek fi 60,3 ocynkowana
U-12a Bariera olsztyńska L-2000 mm fi 48,8+ słupek fi 60,3 ocynkowana

Bariera typ olsztyński L-2000   fi 60,3 / 48,3  wersja ocynkowana ogniowo

 

 Dane techniczne:

Średnica rury modułu owalnego  fi 48,3 x 1,8  mm,

Średnica słupka fi 60,3 x 2 mm,

Długość owalu L-1940 mm

Długość słupka H-1600 mm

Wysokość systemu po zabetonowaniu H-1100 mm

Długość pomiędzy osiami słupków L-2000 mm,

Wszystkie elementy ocynkowane ogniowo,

Wersja do zabetonowania punktowego,

 

Uwagi !

Cena dotyczy kpl.  1x  słupek + 1 x przęsło.

Do zamontowania każdego odcinka należy dokupić słupek końcowy zamykający odcinek

 

Ogrodzenia U-12 stosuje się w celu ochrony pieszych, rowerzystów i  oddzielenia ich od jezdni, uniemożliwienia im przekraczania jezdni w miejscach niedozwolonych lub skanalizowania ruchu pieszych. 

Barierę chodnikową U-12a  - typu olsztyńskiego wg rozporządzenia należy ją stosować w miejscach, w  których ogrodzenie może ograniczyć widoczność kierującym pojazdami, np. w obrębie skrzyżowań, przejść dla pieszych itp.  Ogrodzenia można umieszczać obok jezdni, w chodnikach, na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, na wysepkach przystanków tramwajowych od strony jezdni dla ogrodzenia torowiska tramwajowego. 

Jest ona również wykorzystywana  ze względów bezpieczeństwa w miejscach, gdzie wskazane jest odgrodzenie od siebie obszarów o różnym przeznaczeniu np. chodnika dla pieszych od jezdni czy terenów zielonych,  parkingów etc.

 Opcje  dodatkowe !

-nasza oferta obejmuje inne wersje barier w opcjach::

- kolor barier na życzenie dowolny z palety RAL

- słupki w wersji przykręcanej z marką  (często używane na magazynach)

  

Bariery objęte KOT (Krajową Oceną Techniczną) aktualny atest dopuszczający

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 3 dni robocze

Cena:

399,00 zł

Cena netto: 324,39 zł

kpl.

Azyl wewnętrzny 500x500x100 mm PCV

Azyl wewnętrzny 500x500x100 mm PCV
Azyl wewnętrzny 500x500x100 mm PCV

Azyl wewnętrzny Wymiary: (kwadrat) AW 500x500x100 Waga: 23 kg Wewnętrzna część składowa azylu drogowego. Azyle - sztuczne wyspy, zamontowane przy przejściach dla pieszych tworzą wyspy, znakomicie widoczne przez kierowców, przez co znacznie poprawiają...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

94,00 zł

Cena netto: 76,42 zł

szt.

Bariera drogowa u-14e, U-25c 1100x400x500 czerwona

Bariera drogowa u-14e, U-25c 1100x400x500 czerwona
Bariera drogowa u-14e, U-25c 1100x400x500 czerwona

Drogowe bariery ochronne U-14e, U-25c są urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowanymi w celu fizycznego zapobieżenia zjechaniu pojazdu z drogi w miejscach, gdzie jest to niebezpieczne, wyjechaniu pojazdu poza koronę drogi, przejechaniu poj...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

215,25 zł

Cena netto: 175,00 zł

szt.

Bariera składana nożycowa studzienkowa stalowa

Bariera składana nożycowa studzienkowa stalowa
Bariera składana nożycowa studzienkowa stalowa

Bariera składana nożycowa „Studzienkowa” Barierki rozciągalne Wysokość 1 m. Barierki rozciągalne do 3 m. Nitowane. Lakierowane, stalowe, w kolorze czerwono-białym.

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

349,99 zł

Cena regularna: 375,27 zł

Najniższa cena: 349,99 zł

Cena netto: 284,54 zł

szt.
  • promocja

U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana + podstawa PCV 25 kg , PREMIUM

U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana + podstawa PCV 25 kg , PREMIUM
U-21 ab 1 generacja, tablica kierująca wzmacniana + podstawa PCV 25 kg , PREMIUM

Ogranicznik skrajni U-21 a/b 1 generacji z podstawą 25 kg w komplecie.

Produkt PREMIUM

Na kpl. składa się.

  1.  Ogranicznik skrajni dwustronny oklejony folią odblaskową 1 typu U-21 a/b wersja wzmacniana z PCV w kolorze białym 
  •  wymiary wysokość - 130 cm,
  •  szerokość - 27 cm,
  •  waga - 3.1 kg,
  •  wysokość lica - 100 cm,
  •  szerokość lica - 25 cm,
  •  trzpień montażowy - 6x6 cm

 

  1.  Podstawa recyklingowa PCV
  •  Waga 25 kg

Tablice kierujące U-21 a, U-21 b przeznaczone są do oznaczenia krawędzi: zawężonego pasa ruchu, zajętego lub zaniżonego (zawyżonego) pobocza, pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa, pasa ruchu z załamaniami w planie. Tablice kierujące ze skośnymi paskami mają być ustawione tak, by paski opadały w kierunku używanej części drogi. Do oznaczania ograniczonej skrajni z prawej strony jezdni należy używać tablic U-21 b, a z lewej strony jezdni U-21 a.

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

115,00 zł

Cena regularna: 128,87 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Cena netto: 93,50 zł

kpl.
  • promocja

Azyl narożny Consul 500x500x100 mm gumowy GY Premium

Azyl narożny Consul 500x500x100 mm gumowy GY Premium
Azyl narożny Consul 500x500x100 mm gumowy GY Premium

Azyl segmentowy narożny  Consul 50

 

 

Wymiary: (kwadrat) 500x500x100 mm

Waga:  20  kg

 

Azyl wykonany z gumy, białe  elementy odblaskowe. 

Dla dużych projektów możliwa inna wersja kolorystyczna. 

Biały rant z mikrokulkami odblaskowymi na życzenie klienta. 

 

Narożna część składowa azylu drogowego.

 

Azyle - sztuczne wyspy, zamontowane przy przejściach dla pieszych tworzą wyspy, znakomicie widoczne przez kierowców, przez co znacznie poprawiają bezpieczeństwo na drodze.

 

Zastosowanie trzech elementów azylu pozwala na dowolne formowanie kształtu i wielkości. Ich konstrukcja pozwala na wielokrotny montaż i demontaż. Zaślepki na otworach montażowych uniemożliwiają korozję śrub montażowych oraz zabezpieczają przed zabrudzeniem. System stopek w dolnej części azylu umożliwia ich bardzo dobre dopasowanie do podłoża. Wybrania w bocznych ściankach pozwalają na bardzo dokładne dopasowanie do siebie poszczególnych elementów przez co można zminimalizować szczeliny mogące powstać pomiędzy elementami.

 

Przez zastosowanie mas chemoutwardzalnych azyle zachowują swoją kolorystykę przez bardzo długi czas nawet pomimo wielokrotnego najeżdżania przez samochody. Dzięki elementom odblaskowym, azyle są doskonale widoczne zarówno w dzień jak i w nocy.

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 4 dni robocze

Cena:

126,00 zł

Cena netto: 102,44 zł

szt.

Tablica kierująca U-21ab + podstawa 25 kg gumowa zestaw PREMIUM

Tablica kierująca U-21ab  + podstawa 25 kg  gumowa zestaw PREMIUM
Tablica kierująca U-21ab + podstawa 25 kg gumowa zestaw PREMIUM

Ogranicznik skrajni U-21a/b z podstawą 25 kg w komplecie. Na kpl. składa się. 1. Ogranicznik skrajni dwustronny oklejony folią odblaskową 1 typu U-21a/b · wymiary wysokość - 130 cm, · szerokość - 27 cm, · waga - 3.1 kg, · wysokość lica - 100 cm, · sz...

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

137,56 zł

Cena netto: 111,84 zł

kpl.

U-12a Bariera olsztyńska L-1500 fi 60,3 / 48,3 biało czerwona + przęsło

U-12a Bariera olsztyńska  L-1500 fi 60,3 / 48,3 biało czerwona + przęsło
U-12a Bariera olsztyńska L-1500 fi 60,3 / 48,3 biało czerwona + przęsło

Bariera typ olsztyński L-2000   fi 60,3 biało czerwona

Bariera U-12a  typ olsztyński wersja biało czerwona

 

 Dane techniczne:

Średnica rury modułu owalnego  fi 48,3 x 1,8  mm,

Średnica słupka fi 60,3 x 2 mm,

Długość owalu L-1940 mm

Długość słupka H-1600 mm

Wysokość systemu po zabetonowaniu H-1100 mm

Długość pomiędzy osiami słupków L-2000 mm,

Kolor lakieru proszkowego biały,

Kolor pasków – czerwony (folia odblaskowa  pierwszej generacji),

Wszystkie elementy ocynkowane,

Wersja do zabetonowania punktowego,

 

Uwagi !

Cena dotyczy kpl.  1x  słupek + 1 x przęsło.

Do zamontowania każdego odcinka należy dokupić słupek końcowy zamykający odcinek

Ogrodzenia U-12 stosuje się w celu ochrony pieszych, rowerzystów i  oddzielenia ich od jezdni, uniemożliwienia im przekraczania jezdni w miejscach niedozwolonych lub skanalizowania ruchu pieszych. 

Barierę chodnikową U-12a  - typu olsztyńskiego wg rozporządzenia należy ją stosować w miejscach, w  których ogrodzenie może ograniczyć widoczność kierującym pojazdami, np. w obrębie skrzyżowań, przejść dla pieszych itp.  Ogrodzenia można umieszczać obok jezdni, w chodnikach, na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, na wysepkach przystanków tramwajowych od strony jezdni dla ogrodzenia torowiska tramwajowego. 

Jest ona również wykorzystywana  ze względów bezpieczeństwa w miejscach, gdzie wskazane jest odgrodzenie od siebie obszarów o różnym przeznaczeniu np. chodnika dla pieszych od jezdni czy terenów zielonych,  parkingów etc.

 

  

Opcje  dodatkowe !

- nasza oferta obejmuje inne wersje barier w opcjach::

- kolor barier na życzenie dowolny z palety RAL

- słupki w wersji przykręcanej z marką  (często używane na magazynach)

  

Bariery objęte KOT (Krajową Oceną Techniczną) aktualny atest dopuszczający

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 10 dni roboczych

Cena:

299,00 zł

Cena regularna: 329,00 zł

Najniższa cena: 299,00 zł

Cena netto: 243,09 zł

szt.
  • promocja

U-12a Bariera olsztyńska L-2000 fi 60,3 / 48,3 biało czerwona

U-12a Bariera olsztyńska  L-2000  fi 60,3 / 48,3 biało czerwona
U-12a Bariera olsztyńska L-2000 fi 60,3 / 48,3 biało czerwona

Bariera typ olsztyński L-2000   fi 60,3 biało czerwona

Bariera U-12a  typ olsztyński wersja biało czerwona

 

 Dane techniczne:

Średnica rury modułu owalnego  fi 48,3 x 1,8  mm,

Średnica słupka fi 60,3 x 2 mm,

Długość owalu L-1940 mm

Długość słupka H-1600 mm

Wysokość systemu po zabetonowaniu H-1100 mm

Długość pomiędzy osiami słupków L-2000 mm,

Kolor lakieru proszkowego biały,

Kolor pasków – czerwony (folia odblaskowa  pierwszej generacji),

Wszystkie elementy ocynkowane,

Wersja do zabetonowania punktowego,

 

Uwagi !

Cena dotyczy kpl.  1x  słupek + 1 x przęsło.

Do zamontowania każdego odcinka należy dokupić słupek końcowy zamykający odcinek

Ogrodzenia U-12 stosuje się w celu ochrony pieszych, rowerzystów i  oddzielenia ich od jezdni, uniemożliwienia im przekraczania jezdni w miejscach niedozwolonych lub skanalizowania ruchu pieszych. 

Barierę chodnikową U-12a  - typu olsztyńskiego wg rozporządzenia należy ją stosować w miejscach, w  których ogrodzenie może ograniczyć widoczność kierującym pojazdami, np. w obrębie skrzyżowań, przejść dla pieszych itp.  Ogrodzenia można umieszczać obok jezdni, w chodnikach, na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, na wysepkach przystanków tramwajowych od strony jezdni dla ogrodzenia torowiska tramwajowego. 

Jest ona również wykorzystywana  ze względów bezpieczeństwa w miejscach, gdzie wskazane jest odgrodzenie od siebie obszarów o różnym przeznaczeniu np. chodnika dla pieszych od jezdni czy terenów zielonych,  parkingów etc.

 

  

Opcje  dodatkowe !

- nasza oferta obejmuje inne wersje barier w opcjach::

- kolor barier na życzenie dowolny z palety RAL

- słupki w wersji przykręcanej z marką  (często używane na magazynach)

  

Bariery objęte KOT (Krajową Oceną Techniczną) aktualny atest dopuszczający

 

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 10 dni roboczych

Cena:

335,17 zł

Cena regularna: 369,00 zł

Najniższa cena: 335,17 zł

Cena netto: 272,50 zł

szt.
  • promocja

Zapora Titan X Panda, bariera nożycowa L-3100

Zapora Titan X  Panda, bariera nożycowa L-3100
Zapora Titan X Panda, bariera nożycowa L-3100

Zapora Titan X – Panda
- wykonana z polipropylenu;
- wymiary złożonej bariery: dł. 55 cm, wys. 100 cm, szer. 60 cm;
- wymiary maksymalnie rozłożonej bariery: dł. 310 cm, wys. 100 cm, szer. 60 cm;
- możliwość zaczepienia tablic do barierki oraz rozwijanych znaków;
- w zestawie znajdują się dwie podstawy z gumy;
- sprawdza się nie tylko na drogach, ale także w celu zagrodzenia przejścia, oddzielenia obszarów budowy lub innych niebezpiecznych miejsc.

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

867,15 zł

Cena netto: 705,00 zł

szt.

Azyl wewnętrzny Consul 500x500x100 mm gumowy GY Premium

Azyl wewnętrzny Consul 500x500x100 mm gumowy GY Premium
Azyl wewnętrzny Consul 500x500x100 mm gumowy GY Premium

Azyl segmentowy wewnętrzny Consul 50

 

 

Wymiary: (kwadrat) 500x500x100 mm

Waga:  23,5  kg

 

Azyl wykonany z gumy, białe  elementy odblaskowe. 

Dla dużych projektów możliwa inna wersja kolorystyczna. 

Biały rant z mikrokulkami odblaskowymi na życzenie klienta. 

 

Wewnętrzna część składowa azylu drogowego.

 

Azyle - sztuczne wyspy, zamontowane przy przejściach dla pieszych tworzą wyspy, znakomicie widoczne przez kierowców, przez co znacznie poprawiają bezpieczeństwo na drodze.

 

Zastosowanie trzech elementów azylu pozwala na dowolne formowanie kształtu i wielkości. Ich konstrukcja pozwala na wielokrotny montaż i demontaż. Zaślepki na otworach montażowych uniemożliwiają korozję śrub montażowych oraz zabezpieczają przed zabrudzeniem. System stopek w dolnej części azylu umożliwia ich bardzo dobre dopasowanie do podłoża. Wybrania w bocznych ściankach pozwalają na bardzo dokładne dopasowanie do siebie poszczególnych elementów przez co można zminimalizować szczeliny mogące powstać pomiędzy elementami.

 

Przez zastosowanie mas chemoutwardzalnych azyle zachowują swoją kolorystykę przez bardzo długi czas nawet pomimo wielokrotnego najeżdżania przez samochody. Dzięki elementom odblaskowym, azyle są doskonale widoczne zarówno w dzień jak i w nocy.

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 4 dni robocze

Cena:

133,00 zł

Cena netto: 108,13 zł

szt.

Bariera drogowa u-14e, U-25c 1065x400x500 mm żółta

Bariera drogowa u-14e, U-25c 1065x400x500 mm żółta
Bariera drogowa u-14e, U-25c 1065x400x500 mm żółta

Bariera drogowa U-14/U-25

Przystosowana do transportu wózkiem widłowym

Kolor - żółty

Wymiary - 106,5 x 40 x 50 cm

Waga - 15,5 kg

średnica otworu do napełniania wodą, piaskiem lub betonem fi 5,5 cm.

Waga po obciążeniu wodą ( około 100 L) - 115 kg

Waga po obciążeniu piaskiem około 170 kg

Waga po obciążeniu betonem około 215 kg

 

Bariera U-14 jest urządzeniem bezpieczeństwa ruchu drogowego, służącym do czasowego wyznaczania lub ograniczania drogi ruchu pojazdów.

Oferujemy możliwość wypożyczenia barier drogowych na czas dłuższych inwestycji lub nawet kilkugodzinnych imprez.

Możemy zapewnić transport, rozładunek, rozstawienie.

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

553,00 zł

Cena netto: 449,59 zł

szt.

N2W4A Bariera ochronna rozstaw słupka co 4 mb

N2W4A Bariera ochronna rozstaw słupka co 4 mb
N2W4A Bariera ochronna rozstaw słupka co 4 mb

Bariera ochronna U-14a N2W4A rozstaw słupka co 4 mb

Cena dotyczy 1 metra bieżącego ze słupkiem C-100 montowanym co 4 m.
Skrajna drogowa bariera ochronna, zgodna z Normą EN 1317-5:2007 + A2:2012 + AC:2012
 
Zalety stosowania systemu N2W4A.

Cynkowanie: według EN ISO 1461
Śruby:
według ISO 
• M16x27 ISO 4032-5; klasa 4.6
• M16x45 ISO 4032-8 ; klasa 8.8
Nakrętki według EN ISO 4032 
Podkładki według EN ISO 7091
Momenty dokręcające:

Waga:
• 12,42 kg/mb 

Przebadana na długości odcinka 48 mb.

Bariera energochłonna .
Bariera energochłonna .

Dostępność: duża ilość powyżej 20 szt.

Wysyłka w: 1-3 dni robocze

Cena:

196,80 zł

Cena netto: 160,00 zł

m.

Szukasz profesjonalnych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, czy znaków drogowych ?

Jako profesjonalna firma Sklep Drogowy posiadamy fizyczny sklep oraz hurtownię z własnym profesjonalnym magazynem z ww produktami. 

Sprawdź adres - kontakt 

Profesjonalne urządzenia BRD, znaki drogowe oraz elektronika drogowa taka jak wyświetlacze radarowe i lampy doświetlające przejścia dla pieszych.

Profesjonalne urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego to synonim niezawodności i innowacyjności w dziedzinie oznakowania dróg. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować pełen zakres produktów. 

Sklep Drogowy Piotr Zalewski Polska firma założona w 2010 roku jest liderem na rynku dostaw urządzeń do oznakowania dróg. Nasze produkty, zarówno dla profesjonalistów, jak i użytkowników prywatnych, charakteryzują się wyjątkową jakością, trwałością i wydajnością. W ofercie firmy Sklep Drogowy znajdują się różne rodzaje sprzętów. Są to:  znaki drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, słupki drogowe U-1, U-2, U-12, azyle drogowe tzw. sztuczne wysypy,  bariery drogowe U-11a, U-11b, U-12a, U-14, lustra drogowe. 

Sklep Drogowy Piotr Zalewski to marka której zaufały tysiące przedsiębiorstw. Wybierając produkty z naszej oferty, masz pewność, że otrzymujesz urządzenia o najwyższej jakości, które sprostają najwyższym wymaganiom. Profesjonalne urządzenia BRD to inwestycja, która przyniesie Twojej firmie, lub instytucji oszczędności czasu i pieniędzy, a także zadowolenie z poprawy bezpieczeństwa na drodze czy parkingu. 

Zapraszamy do sklepu - hurtowni w Józefowie.

Nasza oferta

Poniżej przedstawiamy listę profesjonalnych urządzeń BRD dostępnych w naszym sklepie.

Znaki drogowe

Znaki drogowe atestowane do użytku na drogach publicznych oraz prywatnych parkingach dostępne we wszystkich rozmiarach z podziałem na wszystkie generacje odblasków tzw. typy folii odblaskowej.

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Słupki drogowe

Atestowane słupki drogowe od tych wykonanych z tworzyw sztucznych np.: słupki prowadzące U-1a, U-1b, słupki krawędziowe U-2, oraz słupki elastyczne T-flex, Flexpin przez te ze stali U-12b, U-12c do słupków wykonanych jako odlewy żeliwne typu Warszawska Syrenka, czy słupek Konstancin.

Azyle sztuczne wyspy

Azyle drogowe- sztuczne wyspy, zamontowane przy przejściach dla pieszych tworzą wyspy, znakomicie widoczne przez kierowców, przez co znacznie poprawiają bezpieczeństwo na drodze.

Separatory parkingowe

Ograniczniki parkingowe, zwane także odbojnicami parkingowymi, to elementy infrastruktury miejskiej lub prywatnej, które mają na celu kontrolowanie i ograniczanie sposobu parkowania pojazdów. Są one umieszczane na parkingach, placach, alejach, lub innych miejscach, gdzie ważne jest odpowiednie zorganizowanie i kontrola miejsca do parkowania.

Tablice prowadzące U-3 

Tablice prowadzące stosuje się w celu uprzedzenia kierującego pojazdem o koniecznej zmianie kierunku jazdy na szczególnie niebezpiecznych łukach poziomych i na skrzyżowaniach typ

Słupki przeszkodowe U-5

Słupki przeszkodowe U-5 stosuje się w celu oznaczenia przeszkód na jezdni, takich jak: bariery rozdzielające pasy ruchu, azyle dla pieszych, wysepki wyodrębnione krawężnikami, miejsca rozpoczęcia pasów dzielących jezdnie itp.

Progi zwalniające U-16 i U-17

Ustawodawca przewidział stosowanie progów zwalniających jako  urządzenia do ograniczania prędkości. Progi zwalniające są urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD), do fizycznego ograniczania prędkości przy której samochód osobowy średniej wielkości może przejechać przez próg bez wyraźnych niedogodności ruchu oraz bez zagrożenia niebezpieczeństwa.

Lustra drogowe U-18a i U-18b

Lustra drogowe U-18a i U-18b to elementy infrastruktury drogowej wykorzystywane w celu poprawy widoczności na drogach oraz zwiększenia bezpieczeństwa ruchu.

Zapory drogowe U-20a i U-20b

Zapory drogowe U-20a są używane w czasie remontów dróg w celu zapewnienia bezpieczeństwa, kontrolowania ruchu i ograniczania dostępu do obszarów, które są obecnie objęte pracami konserwacyjnymi, naprawczymi lub modernizacyjnymi.

Tablice kierujące U-21

Tablice kierujące przeznaczone są do oznaczania krawędzi: zawężonego pasa ruchu, zajętego lub zaniżonego (zawyżonego) pobocza, pasa awaryjnego lub dzielącego w przypadku zawężenia pasa bezpieczeństwa, pasa ruchu z załamaniami w planie.

Pachołki drogowe U-23 

Pachołki drogowe U-23 w kształcie stożka to elementy infrastruktury drogowej, które pełnią ważną rolę w organizacji i kontrolowaniu ruchu na drogach, parkingach, placach manewrowych i innych obszarach. Oto główne funkcje i zastosowania pachołków drogowych U-23 w kształcie stożka: Oznakowanie i kontrola ruchu: Pachołki w kształcie stożka są używane do oznakowania tymczasowych lub zmienionych warunków ruchu na drodze, takich jak remonty, wypadki, pracę drogowe czy tymczasowe przekierowania, informując kierowców o konieczności zwolnienia tempa lub zmiany trasy.

Tablice uchylne U-24

Tablice uchylne U-24 wyposażone w punktowe elementy odblaskowe stosuje się do, tymczasowej organizacji ruchu dla uzupełnienia: linii dzielących pasy ruchu przeciwbieżnego, linii dzielących współbieżne pasy ruchu.

Separatory ruchu U-25

Separatory ruchu U-25 przeznaczone są do optycznego i mechanicznego: rozdzielenia pasów o przeciwnych kierunkach ruchu, oddzielenia pasów ruchu dla pojazdów komunikacji zbiorowej, wyznaczenia toru jazdy pojazdów, wyznaczenia zawężonych pasów ruchu, wyznaczania krawędzi jezdni.

Tablice ostrzegawcze U-26

Tablica ostrzegawcza U-26 ma tło barwy białej i ukośne pasy barwy czerwonej. Lico tablicy powinno być wykonane z folii odblaskowej typu 2 lub z folii pryzmatycznej. Wewnątrz tablicy umieszcza się znak ostrzegawczy A-14 „roboty na drodze

Kładki dla pieszych U-28

Kładki dla pieszych U-28 to elementy infrastruktury drogowej, które służą do zapewnienia bezpiecznego przejścia pieszych przez wykopy drogowe czy inne przeszkody.

Punktowe elementy odblaskowe kocie oczy

Punktowe elementy odblaskowe drogowe, popularnie nazywane "kocimi oczkami", to elementy infrastruktury drogowej, które pełnią ważną rolę w organizacji ruchu, zwłaszcza w nocy lub w trudnych warunkach pogodowych.

Lampy drogowe U-35

Lampy drogowe U-35 to elementy infrastruktury drogowej, które służą do ostrzegania jadących przed  robotami drogowymi. Oświetlenie najczęściej jest pulsujące w kolorze pomarańczowym lub czerwonym. Lampy te doskonale sprawdzają się warunkach, takich jak noc, mgła czy złe warunki pogodowe, zapewniając widoczność dla uczestników ruchu drogowego.

Taśmy do oznakowania poziomego tymczasowego

Taśmy do oznakowania poziomego tymczasowego drogowego pełnią kluczową rolę w organizacji i bezpieczeństwie ruchu drogowego. Są to tymczasowe oznaczenia na drodze, które mają na celu informowanie, ostrzeganie oraz kontrolowanie ruchu w miejscach, gdzie zachodzi konieczność wprowadzenia tymczasowych zmian.

Podsumowanie

Urządzenia BRD oraz znaki drogowe to rozwiązania, które znacząco porządkują ruchu na drogach.

 

Hit dnia !
Blog
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium