Pachołek 34 cm miękki PCV 0,5 kg U-23d
Pachołek drogowy 34 cm materiał - PVC miękki waga - 0,43 kg podstawa - 22,5x22,5 cm otwór - 4 cm Podana cena za szt.
A-11a + B-33 + T-1 rozmiar mały 2 typ zestaw znaków do oznakowania progu zwalniającego
Zestaw znaków do oznakowania progu zwalniającego lub podrzutowego A-11a + B-33 + T-1 rozmiar mały 2 TYP
B-16 zakaz wjazdu pojazdów o wysokości ponad ... m fi 800 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
B-16 Znak drogowy: "zakaz wjazdu pojazdów o wysokości ponad ... m" fi 800 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: Ø 800 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
H1W3A Bariera ochronna rozstaw słupka co 4 mb
Bariera ochronna H1W3A rozstaw słupka co 4 mb
Cena dotyczy 1 metra bieżącego ze słupkiem C-125 montowanym co 4 m.
Skrajna drogowa bariera ochronna PASS+CO, zgodna z normą PN-EN 1317
Parametry bariery:
Poziom powstrzymywania: podwyższony H-1,
Poziomy szerokości pracującej: W3,
Poziomy intensywności zderzenia: A.
Specyfikacja techniczna:
Stal S355JR, S235JR,
Cynkowanie: według EN 1461,
Prowadnica typu B (podstawowa długość L-4300 mm),
Słupek C-125x62,5, L-1500 mm,
Podkładka stykowa M16 115 x 40 x 5 mm,
Śruby według ISO:
- M16x27 ISO 4032; klasa 4.6
- M16x45 ISO 4032 ; klasa 8.8
Nakrętki według EN ISO 4032
Podkładki według EN ISO 7091
Waga: 13,42 kg /mb,
Przebadana na długości odcinka 48 mb o wadze 644,40 kg.
Bariera energochłonna.
Warunki dopuszczalności stosowania drogowych barier ochronnych
Na drogach krajowych dopuszcza się stosowanie barier ochronnych, które spełniają wymagania normy PN-EN 1317, co musi być udokumentowane odpowiednimi sprawozdaniami z badań zderzeniowych. Bariery ochronne stosowane na drogach krajowych powinny być identyczne w każdym aspekcie z tymi, które przeszły pomyślnie badania zderzeniowe i są oznakowane „CE” albo znakiem budowlanym.
Klasyfikacja barier w PN-EN 1317
Norma PN-EN 1317 klasyfikuje bariery ochronne według klas działania na podstawie następujących cech funkcjonalnych barier:
1) poziomu powstrzymywania;
2) odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą;
3) poziomu intensywności zderzenia.
Poziom powstrzymywania jest to zdolność bariery do powstrzymywania uderzającego w nią pojazdu. Poziomy powstrzymywania określane są na podstawie badań zderzeniowych i dzielą się na:
- małe: T1, T2, T3 (przeznaczone tylko do tymczasowych barier ochronnych);
- normalne: N1, N2;
- podwyższone: H1, H2, H3;
- bardzo wysokie: H4a, H4b.
Szerokość pracująca jest to odległość między boczną powierzchnią czołową bariery od strony ruchu przed zderzeniem, a maksymalnym dynamicznym bocznym położeniem jakiejkolwiek większej części systemu. Szerokość pracująca jest miarą odkształcenia bariery. Zgodnie z normą PN-EN 1317 klasyfikacja szerokości pracujących przedstawia się następująco:
Poziomy szerokości pracującej
Klasy poziomów szerokości pracującej |
Poziomy szerokości pracującej (m) |
W1 |
W ≤ 0,6 m |
W2 |
W ≤ 0,8 m |
W3 |
W ≤ 1,0 m |
W4 |
W ≤ 1,3 m |
W5 |
W ≤ 1,7 m |
W6 |
W ≤ 2,1 m |
W7 |
W ≤ 2,5 m |
W8 |
W ≤ 3,5 m |
Poziom intensywności zderzenia jest to parametr odzwierciedlający oddziaływanie zderzenia na osoby znajdujące się w pojeździe (określany jako A, B lub C) oceniany wskaźnikami ASI, THIV i PHD, których wartości podane są w poniższej tabeli.
Poziomy intensywności zderzenia
Poziom |
Wskaźnik |
Teoretyczna |
Opóźnienie głowy |
A |
≤ 1,0 |
≤ 33 |
≤ 20 |
B |
1,0 < ASI ≤ 1,4 |
≤ 33 |
≤ 20 |
C |
1,4 < ASI ≤ 1,9 |
≤ 33 |
≤ 20 |
ASI - wskaźnik intensywności przyśpieszenia
ASI jest wielkością bezwymiarową obliczaną zgodnie z normą PN-EN 1317. Maksymalna wartość ASI jest uważana za miarę ciężkości wypadku pasażerów w uderzającym w przeszkodę pojeździe. ASI jest jednym z najważniejszych parametrów barier ochronnych.
THIV - teoretyczna prędkość głowy w czasie zderzenia
Jest to wartość teoretycznej prędkości uderzenia głowy osoby przebywającej w pojeździe w powierzchnię wewnątrz pojazdu na skutek uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z normą PN-EN 1317, wyrażona w km/h.
PHD - opóźnienie głowy po zderzeniu
Jest to wartość opóźnienia, jakiej doznaje głowa osoby znajdującej się w pojeździe w momencie uderzenia pojazdu w barierę ochronną, zmierzona w trakcie badań zderzeniowych wykonywanych zgodnie z warunkami określonymi w normie PN-EN 1317, wyrażona w jednostkach przyspieszenia ziemskiego (g). Maksymalna wartość opóźnienia nie może przekroczyć 20g.
D-26 mały, średni 600x750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Stacja obsługi technicznej
D-26 mały, średni 600x750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Stacja obsługi technicznej
Wielkość znaku: 600x750 mm - mały/średni
Folia odblaskowa 1 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
D-42 średni 1200x600 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Obszar zabudowany
D-42 średni 1200x600 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Obszar zabudowany
Wielkość znaku: 1200x600 mm- średni (S)
Folia odblaskowa: 2 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
Znak aktywny A-16 900 LED średni
Znak aktywny A-16 900 LED średni
Znak aktywny diodowy A-16 900 mm rozmiar średni z diodami LED jednorzędowymi.
Znak pokryty jest folią odblaskową 2 generacji , co zapewnia doskonałą jego widoczność zarówno w porze dziennej jak nocnej poprzez zjawisko odbicia światła od powierzchni lica znaku. Dodatkowym elementem
polepszającym jego widoczność jest zastosowana świecąca matryca diodowa. Układ diód ułożony jest po obrysie znaku zapewniając prawidłowy odczyt jego gabarytów.
Zastosowane diody barwą odpowiadają parametrom chromatyczności znaków świetlnych zapisanych w Dz.U RP. Budowa matrycy LED oparta jest o technologię płytek drukowanych z metalizacją otworów oraz całości zamkniętej w hermetycznej obudowie z lekkiego tworzywa, co uniemożliwia przedostanie się wilgoci oraz środków kwaśnych do jej wnętrza. Znak przystosowany jest zarówno do pracy ciągłej jak i pulsacyjnej. Rolę
generatora załączenia i wyłączenia znaków pełni rolę oddzielny sterownik współpracujący ze źródłem energii słonecznej lub sieci energetycznej.
Parametry techniczne:
Wielkość znaku – średni 900 mm
Typ folii 2 generacja (opcjonalnie 3 generacji)
Napięcie zasilania 9 – 14,4 V
Moc znaku: 0,3 – 2,5 Watt ( przy 12 VDC )
Jasność świecenia max: 7’200 [mcd]/1 pkt.
Kolor świecenia: żółty ( 590 ± 5 nm )
Podkład znaku wykonany z aluminium z obudową z tworzywa.
Znaki aktywne wyróżnia:
- lepsza widoczność z większej odległości nawet przy złych warunkach atmosferycznych, (mgła, śnieżyca) dzięki zastosowaniu technologii LED o dużej jasności,
- dzięki automatycznej zmianie jasności świecenia diody nie oślepiają kierowców,
- Bezpieczne napięcie pracy (12VDC)
Wydajność:
- energooszczędność,
- autonomia pracy znaku, nawet do 20 dni przy braku oświetlenia naturalnego przy zastosowaniu zasilania fotowoltaicznego w połączeniu z akumulatorami żelowymi jako bufor (rodzaj zasilania do ustalenia),
Znaki typu A |
Standard |
Opcja |
|
|
|
Wymiar |
średni |
mały, duży |
Lico |
II generacja |
III generacja |
Napięcie zasilania |
12VDC |
24VDC lub 230VAC |
Pobór mocy średni/ max. |
0,5/4W zależnie od znaku |
|
Max. jasność pojedynczego punktu |
32000 mcd |
|
Ilość LED |
zależnie od znaku |
|
Kolor LED |
żółty |
biały |
Kąt rozsyłu światła |
15° |
30° |
Deklaracja zgodności |
Krajowy Certyfikat Zgodności IBDiM |
|
Zestaw znaków zakaz zatrzymywania się B-36 + T-24 Ø 600
Zestaw znakówB-36 zakaz zatrzymywania się +T-24 tabliczka wskazująca odholowanie pojazdu +uchwyty uniwersalne Rozmiar znaków MAŁYFolia odblaskowa do wyboru 1 generacja lub 2 generacja |
Symbol znaku | Opis | Wymiar | Ilość |
---|---|---|---|
B-36 | Roboty na drodze | 600 | 1 |
T-24 | Tabliczki wskazujące, że pozostawiony pojazd zostanie usunięty na koszt właściciela | 640x385 | 1 |
Uchwyt | Uchwyt uniwersalny | 4 |
Znak Aktywny C-9 fi 800 2 typ
Znak Aktywny C-9 fi 800 2 typ Średnice fi 800 Folia odblaskowa 2 typu Aktywny znak C9/C10/C11 - diodowy, wykonany jest z profili i blach aluminiowych, malowanych lakierem proszkowym zapewniającym odporność konstrukcji na czynniki atmosferyczne. Lico ...
Znak aktywny D-6b pulsacyjny zestaw 2 szt. z zasilaniem solarnym
Znak aktywny D-6b pulsacyjny zestaw 2 szt. z zasilaniem solarnym
Zestaw składa się z:
D-6b znak drogowy pulsacyjny LED x 2 szt.
Czujnik ruchu (procesorowy doppler lub Quad PIR) x 2 szt.
Sterownik 3D -D6 + komunikacja radiowa x 2 szt.
Skrzynka – zasilanie fotowoltaiczne 12V (7,2 Ah) x 2 szt.
Panel fotowoltaiczny (30W) x 2 szt.
Opcja ! zasilanie 230V, lub zasilanie buforowe 230V + podtrzymanie akumulatorowe
Uwaga ! zestaw nie zawiera słupków (towar dłużycowy – wycena indywidualna)
OPIS
System złożony z dwóch znaków automatycznie komunikujących się ze sobą poprzez system radiowy. Znak aktywny D-6b pulsacyjny zwraca uwagę na siebie poprzez uruchomienie trybu pulsacyjnego w momencie gdy czujnik ruchu wykryje nadchodzącego pieszego lub rowerzystę.
Istnieje możliwość ustawienia funkcji ciągłego pulsowania 24h.
Dane techniczne:
Wymiary 600x600x40 mm
Waga 10 KG
Lico z folii 2 generacji
Klasa odporności IP-67
Obudowa aluminium
Mocowanie obejmy montażowe
Parametry elektryczne:
Kąt świecenia diod LED 30 stopni
Napięcie zasilania 12V
Średnica pobór mocy znaku podczas animacji 5 W
Intensywność świecenia - regulowana automatycznie
Kolor diod LED żółty
U-11b Bariera skrajna mostowa H2W4A BW BHR1120
Bariera ochronna mostowa H2 A W4 BW+BHR 1120
System H2 A W4 BW+BHR 1120
Słupek C z płytą L=778mm, S355JR
Prowadnica typu A trójfalowa L=4300mm, S355JR
Pochwyt bariery:
Słupek C z płytą L=1120mm, S355JR
Rura fi 48 mm
Testowana długość 72 mb
Skrajna mostowa bariera ochronna, o normalnym poziomie powstrzymywania, przetestowana zgodnie z Normą EN 1317 część 1 i 2.
Certyfikat CE
Podana cena dotyczy 1 mb
Uwaga dźwig - znak drogowy 600x400 mm
Uwaga dźwig - znak drogowy 600x400 mm z uchwytami na rurę fi 48-60 mm.
B-21 zakaz skręcania w lewo fi 800 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
B-21 Znak drogowy: "zakaz skręcania w lewo" fi 800 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: Ø 800 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
T-18a 1 typ z uchwytami 870x400 mm
Tabliczka T-18a folia odblaskowa 1 typu Tabliczka wskazująca nieoczekiwaną zmianę kierunku ruchu o przebiegu wskazanym na tabliczce Podkłady tabliczek pod znaki drogowe wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm podwójnie zagiętej na całym ...
D-18 mały, średni 600x600 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Parking
D-18 mały, średni 600x600 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Parking
Wielkość znaku: 600x600 mm - mały/średni
Folia odblaskowa 2 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
Znak B-20 STOP 800 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl.
Znak B-20 STOP 800mm odblask 2 generacji
Znak oznacza:
1) zakaz wjazdu na skrzyżowanie bez zatrzymania się przed drogą z pierwszeństwem,
2) obowiązek ustąpienia pierwszeństwa uczestnikom ruchu poruszającym się tą drogą.
Podkład znaku wykonany są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm lub z blachy aluminiowej podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego.
Folia odblaskowa 2 typu.
Bike separator gumowy 1000x130x45 czerwony
Separator gumowy 1000x130x45 mm czerwony Bike separator to produkt wykonany z gumy zwulkanizowanej z elementami odblaskowymi wykonanymi z folii Schoth Lane firmy 3M. Elementy przytwierdzane są do podłoża za pomocą 3 elementów montażowych, a otwory mo...
Zapora Titan X Panda, bariera nożycowa L-3100
Zapora Titan X – Panda
- wykonana z polipropylenu;
- wymiary złożonej bariery: dł. 55 cm, wys. 100 cm, szer. 60 cm;
- wymiary maksymalnie rozłożonej bariery: dł. 310 cm, wys. 100 cm, szer. 60 cm;
- możliwość zaczepienia tablic do barierki oraz rozwijanych znaków;
- w zestawie znajdują się dwie podstawy z gumy;
- sprawdza się nie tylko na drogach, ale także w celu zagrodzenia przejścia, oddzielenia obszarów budowy lub innych niebezpiecznych miejsc.
Bariera PCV L-2000 Oxford odblaskowa do wygrodzeń czasowych
Bariera PCV L-2000 odblaskowa do wygrodzeń czasowych
Bariera przenośna do wygradzania robót drogowych lub budowlanych wykonana z tworzyw sztucznych.
Wymiary:
- długość 2000 mm
- wysokość 1000 mm
- grubość 55 mm
- waga 15 kg
Wymiary odblasku: 1250x150 mm
Podstawy recyklingowe obrotowe
Separator parkingowy gumowy 1800x150x100 mm z białym odblaskiem Park - AID
Separator parkingowy gumowy 1800x150x100 mm z białym odblaskiem Park - AID
Separator parkingowy PARK – AID jest elementem przeznaczonym do fizycznego wydzielania miejsc parkingowych oraz zabezpieczania pojazdów przed skutkami nieumiejętnego parkowania innych użytkowników parkingu.
Idealnie się sprawdza jako ogranicznik parkingowy chroniący elewacje budynków przed parkującymi samochodami. Przeznaczony jest na parkingi przed supermarketami, przy lotnikach, w garażach wielopoziomowych, na podjazdach itp.
Zastosowanie:
- ochrona elewacji przy parkingach
- wydzielanie miejsc parkingowych
- przy zwężeniach dróg
- przy częściowym zabezpieczaniu powierzchni,
- uporządkowanie ruchu przy remontach dróg
Wykonany z granulatu gumowego.
Wymiary:
Długość: 1800 mm
Szerokość: 150 mm
Wysokość: 100 mm
Waga : 20 kg
Kolor gumy: czarny
Kolor odblasków: biały
U-12c Słupek blokujący z deklem stalowym nabijanym
U-12c Słupek U-12c Średnica fi 120 Wysokość całkowita 1200mm do montażu. Wysokość po zamocowaniu 600 - 800 mm Wykonanie: rura stalowa ocynkowana ogniowo lakierowana proszkowo. Oklejona folią odblaskową I generacji . Dekiel spawany. Słupek U-12c wykon...
U-3d, U-3c, u-3 tablica prowadząca ciągła 3000x600 mm 1 TYP z otworami
Tablica prowadząca w lewo U-3d ciągła w lewo odblaskowa 1 generacji 3000x600 mm
na podkładzie z blachy ocynkowanej wersja z otworami
Wersja ocynkowana do robót tymczasowych !
Wykonanie:
Wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 1,25 mm, zaginana podwójnie po obwodzie lakierowana proszkowo z licem z folii odblaskowej 1 generacji. Krawędzie znaków zaokrąglone są promieniem r=30mm.
Tło tablic ma barwę białą, strzałki – czerwoną.
Wymiary tablic pojedynczych to 600x600mm, a szerokość pasa strzały wynosi połowę szerokości tablicy (300mm).
Typoszereg tablic prowadzących ciągłych U-3c i U-3d:
Wysokość: 600 600 600 600
Długość : 1200 1800 2400 3000
Tablice prowadzące stosuje się:
- na łukach poziomych, których geometria może być zaskoczeniem dla kierujących, lub które mają promień mniejszy od normatywnego dla danej drogi oraz duży kąt zwrotu.
- na skrzyżowaniu typu „T”
- na wyspach małych i średnich rond, w szczególności położonych poza obszarem zabudowanym,
- w obszarach robót drogowych,
Tablice mogą być stosowane również w innych miejscach, w których pozwalają kierującemu na przygotowanie się do zmiany kierunku jazdy, np. za zlikwidowanych odgałęzieniach, przed tymczasowym objazdem lub za wzniesieniem, na którym zaczyna się niewidoczny łuk poziomy.
Uchwyty należy dokupić osobno.
Stojak rowerowy typ U Warszawa typ U H-800, szer. 800 mm fi 60,3 ocynkowany ogniowo
Stojak rowerowy typu U model ZDM ocynkowany ogniowo
Najczęściej stosowany stojak rowerowy w mazowieckim.
Średnica rury fi 60,3
Szerokość 800 mm
Wysokość po zabetonowaniu H-800 mm
Wysokość całkowita H-1200 mm
Cynkowanie ogniowe
Opcje dodatkowe podlegają wycenie dodatkowej :
- na zamówienie rozeta ozdobna montowana przy podłożu
- lakierowanie według palety RAL
- wymiary wg potrzeb
- średnica rury wg potrzeb
- montaż przez przykręcenie marki
- stal nierdzewna bardzo często stosowa w Warszawie
U-16b próg zwalniający płytowy gumowy H-100 mm, 1 m2
U-16b próg zwalniający płytowy H-100 mm.
Gumowe progi płytowe stosowane jako podwyższone przejście dla pieszych.
Nasz modułowy system charakteryzuje szybkość i łatwość montażu oraz duża wytrzymałość elementów.
Antypoślizgowa struktura powierzchni spełnia europejską normę 45SRT.
Zastosowana kolorowa guma pozwala zbudować także progi płytowe z podwyższonym przejściem dla pieszych.
Podana cena dotyczy 1 m2 (2 elementy)
Wymiar elementów:
Długość 1000 mm
Szerokość elementu 500 mm
Wysokość 100 mm
Dokumenty:
Aprobata IBDIM
Deklaracja zgodności
B-5 zakaz wjazdu samochodów ciężarowych fi 600 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl.
B-5 Znak drogowy: "zakaz wjazdu samochodów ciężarowych" fi 600 mm 1 typ (lico z folii odblaskowej 1 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: Ø 600 mm - mały (M)
Lico z folii odblaskowej 1 generacji
A-29 sygnały świetlne 900 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl.
A-29 "s ygnały świetlne" 900 mm 2 typ (lico z folii odblaskowej 2 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: 900 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 2 generacji
U-3c, U-3d, U-3 tablica prowadząca ciągła 3000x600 2 TYP z otworami
Tablica prowadząca w lewo U-3c ciągła w prawo odblaskowa 2 generacji 3000x600 mm
Wykonanie:
Wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 1,25 mm, zaginana podwójnie po obwodzie lakierowana proszkowo z licem z folii odblaskowej 2 generacji. Krawędzie znaków zaokrąglone są promieniem r=30mm.
Tło tablic ma barwę białą, strzałki – czerwoną.
Wymiary tablic pojedynczych to 600x600mm, a szerokość pasa strzały wynosi połowę szerokości tablicy (300mm).
Typoszereg tablic prowadzących ciągłych U-3c i U-3d:
Wysokość: 600 600 600 600
Długość : 1200 1800 2400 3000
Tablice prowadzące stosuje się:
- na łukach poziomych, których geometria może być zaskoczeniem dla kierujących, lub które mają promień mniejszy od normatywnego dla danej drogi oraz duży kąt zwrotu.
- na skrzyżowaniu typu „T”
- na wyspach małych i średnich rond, w szczególności położonych poza obszarem zabudowanym,
- w obszarach robót drogowych,
Tablice mogą być stosowane również w innych miejscach, w których pozwalają kierującemu na przygotowanie się do zmiany kierunku jazdy, np. za zlikwidowanych odgałęzieniach, przed tymczasowym objazdem lub za wzniesieniem, na którym zaczyna się niewidoczny łuk poziomy.
Uchwyty należy dokupić osobno.
C-13 średni fi 800 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Droga dla rowerów
C-13 średni fi 800 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl. Droga dla rowerów
Wielkość znaku: Ø 800 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 2 generacji
Znaki posiadają certyfikat CE
B-20 znak aktywny diody LED instalowane w obrysie, zasilanie solarne
B-20 znak aktywny diody LED instalowane w obrysie, silanie solarne
Znak aktywny B-20 poza podstawową funkcją jaką spełnia STOP, dodatkowo w sposób aktywny zwraca uwagę na siebie poprzez synchroniczne pulsowanie diód LED. Występuje w opcji pulsowania ciągłego lub wyzwalanego sensora ruchu pojazdów w momencie gdy nadjeżdża pojazd.
Zestaw zawiera:
- znak aktywny B-20
- sensor ruchu pojazdów
- zasilanie solarne (panele fotowoltaiczne)
Opcja dodatkowa:
- słup 3 cale dł. 5,5 mb
- wysięgnik do montażu znaku nad jezdnią
DANE TECHNICZNE
Całkowite wymiary 900x900x40 mm
Waga 12 kg
Napięcie zasilania 12 V
Średni pobór mocy 5 W
Intensywność świecenia: regulowana automatycznie
Kolor diod LED: obwód czerwony, napis STOP biały
Odległość między diodami: 20 mm
Kąt świecenia diod LED: 20 stopni
Luminacja: L3 wg normy PN-EN 12966
Lico znaku: folia 2 generacji, 800x800 mm
Panel fotowoltaiczny 90W
Pojemność akumulatora 80 Ah
Warunki środowiskowe (klasa odporności IP 67) zgodna z PN-EN 60529
Opcje dodatkowe:
Zasilanie:
- zasilenie stałe, skrzynka 230V -12V
- zasilenie buforowe – akumulatorowe 230V -12V
- zasilanie solarne
- zasilanie hybrydowe
Montaż:
- słup
- słup + wysięgnik
Znak ostrzegawczy średni "A" 900 mm 2 typ + 2 uchwyty w kpl.
Znak ostrzegawczy „A” 900 mm 2 typ (lico z folii odblaskowej 2 generacji) + 2 uchwyty w kpl.
Wielkość znaku: 900 mm - średni (S)
Lico z folii odblaskowej 2 generacji
Separator parkingowy PS/180/ca 1820x150x100 z żółtymi odblaskami
SEPARATOR PARKINGOWY
Separator parkingowy - przeznaczony do rozdzielenia miejsc parkingowych.
Ułatwia szybkie i bezpieczne parkowanie samochodu. Zabezpiecza przed ewentualnym uszkodzeniem samochodu. Posiada
możliwość przytwierdzenia do podłoża za pomocą odpowiednich wkrętów.
Zastosowanie: parkingi miejskie, parkingi przy supermarketach, garaże, podjazdy itp.
Materiał: granulat gumowy i poliuretan.
Zastosowana taśma odblaskowa 3M powoduje, że jest doskonale widoczny także w nocy. Wytrzymały - wieloletnie zastosowanie.
Odporny na UV.
B-20 znak aktywny ze słupem i lampami fi 200
B-20 znak aktywny z lampami fi 200 mm oraz słupem wsporczym zasilany solarnie
Zestaw kompletny do montażu.
PREWENCYJNY SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
Zestaw zawiera:
- znak aktywny B-20 z licem z folii odblaskowej 2 generacji z lampami 2 x fi 200
- sensor ruchu pojazdów (znak aktywowany po wykryciu pojazdu)
- skrzynka ze sterownikiem do zasilania solarnego 12V *
- panel fotowoltaiczny
- Elementy mocowania (uchwyty, śruby)
- Słup fi 76, dł. 4,9 mb
* autonomia działania 14-20 dni obliczana dla warunków skrajnie niekorzystnych - (grudzień - styczeń) - krótkie dni, długie noce, całkowite zachmurzenie bez przepuszczania promieni słonecznych
Opis i przeznaczenie produktu:
Znak aktywny B-20 poza podstawową funkcją jaką spełnia znak drogowy B-20 dodatkowo w sposób aktywny zwraca uwagę na siebie poprzez uruchomienie pulsowania sygnalizatorów LED w momencie gdy czujnik mikrofalowy wykryje nadjeżdżający do znaku pojazd.
Dane techniczne:
Całkowite wymiary: 860 x 1100 x 35 mm
Średnica lamp LED: 2 szt. fi 200 mm
Waga: 10 kg
Obudowa: aluminiowa
Lico znaku: folia 2 generacji 800 x 800 mm
Zastosowanie: zewnętrzne
Klasa odporności: IP 67
Parametry optyczne:
Intensywność świecenia: regulowana automatycznie
Ilość kolorów: 1 (żółty)
Średnica pulsatorów LED: 200 mm
Kąt świecenia diod LED: 30 stopni
Parametry elektryczne:
Napięcie zasilania 12 V
Średni pobór prądu 0,5W
Przy wyborze zasilania solarnego:
Panel fotowoltaiczny: 50W,
Akumulator: 18-20 Ah
Sygnalizacja wahadłowa 3 komorowa LED fi 300
Sygnalizacja wahadłowa 3 komorowa LED fi 300 Opis: Urządzenie składa się z dwóch mobilnych wózków z sygnalizacją świetlną 3 komorową, przeznaczona jest głównie do pracy w strefach miejskich lub podmiejskich. Mocne strony: Praktyczna w użyciu, składan...
Tabliczka pod znak drogowy z własnym tekstem 400x200 mm
Tabliczka pod znak drogowy z własnym tekstem o wymiarze 400x200 mm (pasuje do znaków mini)
Wymiar: 400 x 200 mm
D-3 mały, średni 600x600 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Droga jednokierunkowa
D-3 mały, średni 600x600 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Droga jednokierunkowa
Wielkość znaku: 600x600 mm - mały/średni
Folia odblaskowa 1 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
Odbojnica na latarnie do wkopania Ø60,3 800/500x500
Odbojnica na latarnie wykonana z rury ocynkowanej ogniowo o średnicy 60,3mm. Osadzona jest na czterech nogach odpowiednio dłuższych przez co przystosowana jest do wkopania lub wbetonowania. Staranny sposób wykonania z zachowaniem norm zapewnia wysoką trwałość materiałów i odporność zarówno na uszkodzenia mechaniczne jak i na korozję. Odbojnica znajdzie zastosowanie m. in. na parkingach jako ochrona latarni, filarów, słupów, wolnostojących hydrantów.
D-23a mały, średni 600x750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Stacja paliwowa z gazem
D-23a mały, średni 600x750 mm 1 typ + 2 uchwyty w kpl. Stacja paliwowa z gazem
Wielkość znaku: 600x750 mm - mały/średni
Folia odblaskowa 1 generacji.
Znaki posiadają certyfikat CE
Bariera drogowa przenośna ECOBAR dł 2000 mm 14 prętów z płytką ocynk
Barierki o ograniczonym ciężarze, możliwość umiejscowienia na zróżnicowanym podłożu, łatwość przenoszenia. Przymocowanie uniwersalne. Ekonomiczne składowanie dzięki specjalnemu położeniu nóżek. Dodatkowo oferujemy tabliczki identyfikacyjne wykonane z...
Tabliczka pod znak drogowy z własnym tekstem 600 x 300 mm
Tabliczka pod znak drogowy z własnym tekstem 600x300mm
Wymiar: 600 x 300 mm
- Przepisy (2)